Issue Date | Title | Author(s) |
2021 | Birinci Sınıf Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Kalıp Yargıları Üzerine Sorgulamaları | Öznemli, Esra Tuğçe |
2023 | But the Poor Needed It More: Children's Judgments on Procedural Justice To Allocate Resources Between Two Candidates Equal in Merit, Different in Need | Sıvış, Özce; Acar, Melike |
2024 | Children's Concept of Rules and Their Judgments on Crime and Punishment | Tangu, Sevilay |
2021 | Çocuklardaki Yardım Etme Davranışına Yönelik Tutumların Sosyal Alan Teorisi Kapsamında İncelenmesi | Küçükosman, Özge |
2021 | Çocukların Kural ve Otoriteye Yönelik Değerlendirmeleri | Düzenli, Neslihan |
2021 | Çocukların Toplumsal Cinsiyet ve Etnisite Bağlamlarında Akranını Oyun Grubuna Dahil Etmeme- Dışlamaya Yönelik Değerlendirmeleri ve Gerekçelendirmeleri | Yıldız, Ayşe |
2021 | Ergenlerde Ödül ve Ceza Algısı | Akagündüz, Berrak |
2019 | Erken Çocuklukta Zihin Teorisi ve Ahlaki Gelişim Arasındaki İlişki | Kurtuluş, Huriye |
2023 | Evaluations of Children and Parents on Parental Lies | Çevik, Işılay |
2023 | Gender-Based Exclusion in Turkish Schools | Acar, Melike |
2020 | Hadi Oynayalım: Okul Öncesi Çocukların Otorite, Kural ve Kural İhlalini Oyun Bağlamında Değerlendirmeleri | Kılıç, Özge; Özen, Ayşegül; Acar, Melike |
2021 | Hikaye Anlatımının ve Hikayeleştirmenin Öğrenme Süreçlerine ve Çocuğun Bilişsel Gelişimine Etkileri | Sarıkaya, Hülya |
2024 | The Mediating Role of Psychological Resilience and Self-Compassion in the Relationship Between Perceived Parental Support and Social Media Addiction | İşleyici, Burak |
2024 | Never Mind: Social Class Differences in Children's Developing Emotion Attributions To Procedural Justice Outcomes | Sienkiewicz, Vincent H.; Sivis, Ozce; Acar, Melike |
2019 | Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Toplumsal Cinsiyet Normları Üzerine Düşüncelerinin İncelenmesi | Darıcı, Ece |
2019 | Okul Öncesi Öğrencilerinin Kurallı Oyunlar Hakkında Değerlendirmeleri ve Yargıları | Kılıç Karamahmut, Özge |
2019 | Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Ödül ve Ceza Hakkındaki Düşünceleri | Savuran, Vildan |
2024 | "Öğretmenin Yerinde Olsam...”: Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sınıf İçi Öğretmen Tutumlarına Yönelik Değerlendirmeleri | Acar, Melike ; Balcan, Fatma |
2020 | Sınıf Öğretmenlerinin Kapsayıcı-bütünleyici Eğitime Yönelik Değerlendirmelerinin Sosyal Alan Teorisiyle İncelenmesi: Türkiye-almanya Karşılaştırması | Acar, Melike |
2021 | Tipik Gelişen İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Otizmli Akranlarının Dışlanmasına Yönelik Değerlendirme ve Yargıları | Ayyıldız Atılgan, Fatma Yıldız |
2021 | Tipik Gelişen Ortaokul Öğrencilerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Akranlarının Dışlanmasına Yönelik Değerlendirme ve Yargıları | Sonuç Etkin, Nurcan |
2020 | Turkish Teachers' Social Judgements on Autism Spectrum-Based Exclusion in Primary Schools | Acar, Melike |
2022 | Türkiye ve Suriye Vatandaşı Çocukların Dışlamaya Yönelik Yargıları ve Sosyal Kapsayıcılığı Artırma Pilot Çalışmasının Çocuklarda Ön Yargıya Etkisi | Kıroğlu, Şebnem |