Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/1562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSarı, İrem Ucal-
dc.contributor.authorSergi, Duygu-
dc.contributor.authorÖzuduruk, Semih Faruk-
dc.date.accessioned2021-10-08T19:47:03Z
dc.date.available2021-10-08T19:47:03Z
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationUCAL SARI, I., SERGI, D., & OZUDURUK, S. F. (2020). Müşteri hizmetleri bölümünde süreç analizi ve stratejik planlama- lastik sektöründe bir uygulama. Eskişehir Teknik Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi B - Teorik Bilimler, 8(2). ss.191-211. https://doi.org/10.20290/estubtdb.604569en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11779/1562-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.20290/estubtdb.604569-
dc.description.abstractBu çalışma kapsamında, bir işletmenin süreç analizinin yapılması ve sonrasında işletme stratejisinin oluşturulması için gerekli analiz ve stratejik yönetim modelleri incelenmiştir. Daha sonra, işletme geneli için incelenen bu yöntemler, bir işletme özelinde müşteri hizmetleri bölümüne uygulanmıştır. Çalışma kapsamında, öncelikle SWOT analizi ile iş biriminin içinde bulunduğu mevcut durumun özellikleri belirlenmiş, sonrasında oluşturulan Genişletilmiş SWOT matrisi ile ortaya çıkan faktörlere uygun stratejiler belirlenmiştir. Stratejiler belirlendikten sonra İç Faktör Değerlendirme ve Dış Faktör Değerlendirme matrisleri ile SWOT analizinde ortaya konan faktörler ağırlıklandırılarak puanlanmıştır. Oluşturulan puanlar, İç-Dış Faktörler matrisine yerleştirilerek işletmenin bulunduğu stratejik konum tayin edilmiştir. Son aşamada ise, seçilen stratejiye ulaşmak amacı ile Kurumsal Karne (Balanced Scorecard-BSC) yönteminden faydalanılarak oluşturulan stratejik harita üzerinde faktörler arası ilişkiler gösterilmiş ve alt stratejiler belirlenmiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherEskişehir Teknik Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSüreç Analizien_US
dc.subjectSWOT Analizien_US
dc.subjectGenişletilmiş SWOT Analizien_US
dc.subjectKantitatif Strateji Planlama Matrisien_US
dc.subjectKurumsal karne analizien_US
dc.titleMüşteri hizmetleri bölümünde süreç analizi ve stratejik planlama- lastik sektöründe bir uygulamaen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.20290/estubtdb.604569-
dc.authoridDuygu Sergi / 0000-0003-1636-0230-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.endpage211en_US
dc.identifier.startpage191en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.departmentMühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümüen_US
dc.relation.journalEskişehir Teknik Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi B - Teorik Bilimleren_US
dc.identifier.trdizinid390168en_US
dc.institutionauthorSergi, Duygu-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeArticle-
crisitem.author.dept02.01. Department of Industrial Engineering-
Appears in Collections:Endüstri Mühendisliği Bölümü koleksiyonu
TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MusteriHizmetleri_DuyguSari.pdfFull Text - Article1.06 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

6
checked on Jun 26, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.