Browsing by Author Girişken, Yener

Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Analyzing Consumer Behavior: the Impact of Retro Music in Advertisements on a Chocolate Brand and Consumer EngagementGirişken, Yener; Soyaltın, Tuğçe Ezgi; Filiz, Gözde; Çakar, Tuna ; Türkyılmaz, Ceyda Aysuna
2020Consumer Neuroscience Perspective for Brands: How Do Brands Influence Our Brains?Çakar, Tuna ; Girişken, Yener
2022Curvature Effect on Aesthetic PerceptionDemircioğlu, Tuna Esin; Çakar, Tuna ; Girişken, Yener
2023An Exploratory Study on the Effect of Contour Types on Decision Making Via Optic Brain Imaging Method (fnirs)Demircioglu, Esin Tuna; Girişken, Yener; Çakar, Tuna 
2022Fnırs ve Makine Öğrenmesi ile Beğeni Tahmini: Öznitelik İndirgeme Yöntemlerinin KarşılaştırılmasıÇakar, Tuna ; Tuna, Esin; Köksal, Mehmet Yiğit; Girişken, Yener
2024Neural Decoding of Brand Perception and Preferences: Understanding Consumer Behavior Through Fnirs and Machine Learning;Drias, Yassine ; Filiz, Gözde; Girişken, Yener; Çakar, Tuna ; Tuna, Esin
2023Prediction of Loan Decisions With Optical Neuroimaging (fnirs) and Machine LearningGirişken, Yener; Son Turan, Semen ; Çakar, Tuna ; Ertuğrul, Seyit; Sayar, Alperen
2021Siyasal Parti Liderlerine İlişkin Seçmen Algısının Beyin Görüntüleme Yöntemiyle Ölçülmesi Üzerine Pilot Bir AraştırmaÇakar, Tuna ; Erdoğan, Çağdan; Girişken, Yener
2024Unlocking the Neural Mechanisms of Consumer Loan Evaluations: an Fnirs and Mlbased Consumer Neuroscience StudyGirişken, Yener; Son, Semen; Demircioğlu, Esin Tuna; Filiz, Gözde; Çakar, Tuna ; Ertuğrul, Seyit; Sayar, Alperen