Browsing by Author Girişken, Yener

Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Analyzing consumer behavior: the impact of retro music in advertisements on a chocolate brand and consumer engagementFiliz, Gözde; Çakar, Tuna ; Soyaltın, Tuğçe Ezgi; Girişken, Yener; Türkyılmaz, Ceyda Aysuna
2020Consumer neuroscience perspective for brands: how do brands influence our brains?Çakar, Tuna ; Girişken, Yener
2022Curvature effect on aesthetic perceptionDemircioğlu, Tuna Esin; Çakar, Tuna ; Girişken, Yener
2023An exploratory study on the effect of contour types on decision making via optic brain imaging method (fNIRS)Demircioglu, Esin Tuna; Girişken, Yener; Çakar, Tuna 
2022fNIRS ve makine öğrenmesi ile beğeni tahmini: Öznitelik indirgeme yöntemlerinin karşılaştırılmasıKöksal, Mehmet Yiğit; Çakar, Tuna ; Tuna, Esin; Girişken, Yener
2023Prediction of Loan Decisions with Optical Neuroimaging (fNIRS) and Machine LearningÇakar, Tuna ; Son Turan, Semen ; Sayar, Alperen; Girişken, Yener; Ertuğrul, Seyit
2021Siyasal parti liderlerine ilişkin seçmen algısının beyin görüntüleme yöntemiyle ölçülmesi üzerine pilot bir araştırmaÇakar, Tuna ; Girişken, Yener; Erdoğan, Çağdan
2023Unlocking the neural mechanisms of consumer loan evaluations: An fNIRS and mlbased consumer neuroscience studyÇakar, Tuna ; Son, Semen; Girişken, Yener; Demircioğlu, Esin Tuna; Sayar, Alperen; Ertuğrul, Seyit; Filiz, Gözde