Yeni Nesil Adaptif ve Dijital Platformların Blackboard ile Entegrasyonu ve Ters Yüz Öğrenme'deki (flipped Learning) Önemli Rolü

Loading...
Thumbnail Image

Date

2018

Authors

Dinçer, Özoran

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Journal Issue

Abstract

Yeni Nesil Adaptif ve Dijital Platformların Blackboard ile Entegrasyonu ve Ters Yüz Öğrenme'deki (Flipped Learning) Önemli RolüAdaptif ve Dijital Platformlar, kağıda basılı kitaplardan dijital kitaplara yapılan geçişin bir devamı olarak, statik dijital kitaplardan dinamik, interaktif ve adaptif dijital kitaplara geçişin ürünleri olarak karşımıza çıkıyor. Peki bu akıllı kitaplar ders hocalığının, öğretmenliğin ortadan kalkmasını beraberinde getirecek mi? Sunumda MEF Üniversitesi'nde Ocak 2019'da başlattığımız Adaptif ve Dijital Platformların kullanımının yaygınlaştırılması sürecinde karşılaştığımız sorunlar ve ürettiğimiz çözümler üzerinden deneyimlerimizi paylaşacağız.

Description

Keywords

Adaptive LEarning, Flipped Learning, Digital Learning

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

Ozoran, D. (October 23, 2018). Yeni nesil adaptif ve dijital platformların blackboard ile entegrasyonu ve ters yüz öğrenme'deki (Flipped Learning) önemli rolü. Blackboard Akademik Adaptasyon Günü.

WoS Q

Scopus Q

Source

Blackboard Akademik Adaptasyon Günü

Volume

Issue

Start Page

End Page

Collections

Page Views

255

checked on Dec 06, 2025

Downloads

217

checked on Dec 06, 2025

Google Scholar Logo
Google Scholar™

Sustainable Development Goals

SDG data is not available