MEF Kütüphane’de Pandemi Süreci ve Sonrasında: Yeni Normal”de Kütüphanelerin Rolü “akademik Kütüphaneler Özelinde Bir Değerlendirme”

Loading...
Thumbnail Image

Date

2021

Authors

Çelik, Ramazan

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Journal Issue

Abstract

Pandemi süreci ve sonrasında “Yeni Normal”de Kütüphanelerin Rolü" adlı çalışmada MEF üniversitesi yönetimi ve kütüphane'nin yaşadığı zorluklar, edinilen deneyimler, bunların sonucunda alınan karar ve tedbirler anlatılmaktadır. Bu süreçte tedbirler uygulanırlen MEF eğitim modeli olan Flipped Learnin'in "Tersyüz Öğrenim" yanı sıra pandemi ve yeni nomal'de Hibrit eğitim modeli uygulanmaya başlamıştır. Flipped Eğitim modeli ve yapısı gereği dijital içerik kullanımı farklı online erişim platformlarını ilave ederek eğitim hayatına devam etmektedir. Bütün bunların sonucunda kütüphane dijital kaynaklara daha fazla yönelirken online veritabanı ve içeriklerini arttırmaktadır.

Description

Keywords

MEF üniversitesi, Flipped learning, Dijital dönüşüm, Covid 19, E-kaynaklar, Kütüphane, Coronavirus, Hibrit, Eğitim

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

Celik, R. (21 Ekim – 24 Ekim 2021). MEF Kütüphane’de Pandemi Süreci ve Sonrasında: Yeni Normal”de Kütüphanelerin Rolü “Akademik Kütüphaneler Özelinde Bir Değerlendirme”. GİB21. Gelecek İçin Bilgi Çalıştayı Yeni Normalde Bilgi İhtiyacı, Antalya.

WoS Q

N/A

Scopus Q

N/A

Source

Volume

Issue

Start Page

End Page

Page Views

257

checked on Dec 06, 2025

Downloads

350

checked on Dec 06, 2025

Google Scholar Logo
Google Scholar™

Sustainable Development Goals

SDG data is not available