Okulda Ünimodeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği Örneği

dc.contributor.author Engin, Aylin
dc.contributor.author Tunç-Pekkan, Zelha
dc.contributor.author Işık, Mehmet Ali
dc.contributor.author Esmer, Merve
dc.contributor.author Kıratlıoğlu, Serap
dc.contributor.author Sohtorik, Simge
dc.contributor.author Kılıç, Zeynep
dc.date.accessioned 2019-02-23T22:13:24Z
dc.date.available 2019-02-23T22:13:24Z
dc.date.issued 2017
dc.description ##nofultext##
dc.description.abstract Okulda Üniversite modelinin 7 boyutu vardır. Daha önce birçok yerde akademesiyenlerin gelişimi, okul- üniversite işbirliğinin nasıl yapıldığına dair çalışmalar Ulusal ve uluslararası konferanslarda sunulmuştur. Okullarla sıkı işbirliği gerektiren bu modelin öğretmen eğitimi konusunda özellikle önerdiği işyerinde, yaparak yaşayarak yapılan eğitim konusunda bir paylaşım daha önce olmamıştır. Üniversitesi matematik öğretmenliği 3. Sınıf öğrencileri 2016-2017 yılında küçük bir grup olarak öğretmen yardımcılığı stajlarını MEF Okullarının ortaokul kısmında tamamlamışlardır. Türkiyedeki diğer staj programlarından farklı olarak 720 saat okulda deneyim kazanmışlardır. panelde, Öğretmen eğitiminin geleceği konusunda fikirler vermesi ve tartışma ortamı yaratması amaçlanmaktadır. Öğretim üyesi (üniversite), matematik öğretmenleri ve yöneticisi(okul) ve öğretmen adaylarının ortaklar olarak ne tür deneyim ve kazanımları olduğu paylaşılacaktır.
dc.identifier.citation Engin, A., Tunç-Pekkan, Z., Işık, M.A., Esmer, M., Kıratlıoğlu, S., Sohtorik, S., & Kılıç, Z. (Kasım 11, 2017). Okulda Üniversite Modeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği Örneği, Eğitimde Gelecek Konferansı 2017
dc.identifier.uri http://eme.mef.edu.tr/tr/news.read/id/86
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.11779/521
dc.language.iso tr
dc.relation.ispartof Eğitimde Gelecek Konferansı 2017
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.title Okulda Ünimodeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği Örneği
dc.type Conference Object
dspace.entity.type Publication
gdc.author.id Zelha Tunç Pekkan / 0000-0001-7194-6088
gdc.author.institutional Engin, Aylin
gdc.author.institutional Pekkan, Zelha Tunç
gdc.coar.access metadata only access
gdc.coar.type text::conference output
gdc.description.department Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü
gdc.description.publicationcategory Konferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanı
gdc.description.scopusquality N/A
gdc.description.wosquality N/A
gdc.publishedmonth Kasım
gdc.wos.yokperiod YÖK - 2017-18
relation.isAuthorOfPublication 959b148a-34b2-42ad-abdc-f5ab9a193cc4
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 959b148a-34b2-42ad-abdc-f5ab9a193cc4
relation.isOrgUnitOfPublication 59048b6f-5f65-4cee-949e-61eb50ec43ed
relation.isOrgUnitOfPublication a858b423-6107-4991-9ef6-46109894c841
relation.isOrgUnitOfPublication a6e60d5c-b0c7-474a-b49b-284dc710c078
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 59048b6f-5f65-4cee-949e-61eb50ec43ed

Files

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.5 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: