Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat

dc.contributor.author Rukiye Didem Taylan
dc.date.accessioned 2019-04-09T13:04:26Z
dc.date.accessioned 2019-04-09T15:14:46Z
dc.date.available 2019-04-09T13:04:26Z
dc.date.available 2019-04-09T15:14:46Z
dc.date.issued 2015
dc.description Rukiye Didem Taylan (MEF Author)
dc.description.abstract Bu makale üçüncü-sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etmeleri ile ilgili çoklu durum çalışmasından kesitler sunmaktadır. Bu makalede mesleğe yeni başlamış olan iki sınıf öğretmeninin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etme becerilerini kulaklarına takılı taşınabilir kamera aracılığıyla seçtikleri kayıtlar yoluyla inceledim. Derslerden sonra öğretmenlerle yaptığım röportajlar sırasında öğretmenlerin video klipleri neden çektiklerine dair verdikleri bilgiler onların değişik olayları fark ettiğine dair kanıt sundu. çalışmadaki iki öğretmenin de ders sırasında en çok ilgi gösterdiği olaylar öğrencilerin matematiksel düşünmeleri ile ilgiliydi. Bulgular hem öğretmenlerin dikkatini inceleme konusunda geliştirilen araştırma metotları konusunda hem de yeni başlayan öğretmenlerin dikkat becerileri konusunda çıkarımlar içermektedir
dc.identifier.citation Taylan, R.D. (2015). Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi. 23(4), ss. 1495-1510.
dc.identifier.issn 1300-8811
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.11779/1043
dc.language.iso tr
dc.relation.ispartof Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject Öğretmenlerin fark etme/dikkat becerileri
dc.subject Matematik öğretimi
dc.title Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat
dc.type Article
dspace.entity.type Publication
gdc.author.id Rukiye Didem Taylan / 0000-0002-3851-5662
gdc.author.institutional Rukiye Didem Taylan
gdc.author.institutional Taylan, Rukiye Didem
gdc.coar.access open access
gdc.coar.type text::journal::journal article
gdc.description.department Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü
gdc.description.endpage 1510
gdc.description.issue 4
gdc.description.publicationcategory Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı
gdc.description.scopusquality N/A
gdc.description.startpage 1495
gdc.description.volume 23
gdc.description.wosquality N/A
gdc.identifier.trdizinid 197240
gdc.publishedmonth Kasım
gdc.wos.yokperiod YÖK - 2015-16
relation.isAuthorOfPublication 92275183-c98b-4a5b-8f8f-207342d233db
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 92275183-c98b-4a5b-8f8f-207342d233db
relation.isOrgUnitOfPublication 59048b6f-5f65-4cee-949e-61eb50ec43ed
relation.isOrgUnitOfPublication a858b423-6107-4991-9ef6-46109894c841
relation.isOrgUnitOfPublication a6e60d5c-b0c7-474a-b49b-284dc710c078
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 59048b6f-5f65-4cee-949e-61eb50ec43ed

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat.pdf
Size:
344.17 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Yayıncı Sürümü - Makale

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
0 B
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: