Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/1674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMelike Acar-
dc.contributor.authorSarıkaya, Hülya-
dc.date.accessioned2021-12-14T11:21:12Z
dc.date.available2021-12-14T11:21:12Z
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationSarıkaya, H. (2021). Hikaye Anlatımının ve Hikayeleştirmenin Öğrenme Süreçlerine ve Çocuğun Bilişsel Gelişimine Etkileri. MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Öğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programı. ss. 1-38en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11779/1674-
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherMEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDil ve Kültür Edinimi, Dinleme Becerisi, Hikaye Anlatıcılığı, Hikayeleştirmeen_US
dc.titleHikaye Anlatımının ve Hikayeleştirmenin Öğrenme Süreçlerine ve Çocuğun Bilişsel Gelişimine Etkilerien_US
dc.title.alternativeThe effects of storytelling and storifying on learning processes and child's cognitive enhancementen_US
dc.typeMaster's Degree Projecten_US
dc.identifier.wosqualityN/A-
dc.identifier.scopusqualityN/A-
dc.relation.publicationcategoryYL-Bitirme Projesien_US
dc.identifier.startpage1-38en_US
dc.departmentÖğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programıen_US
dc.institutionauthorHülya Sarıkaya-
item.languageiso639-1tr-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster's Degree Project-
Appears in Collections:SBE, Yüksek Lisans, Proje Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SBE_ÖğrenmeBilimleri_HülyaSarıkaya.pdfYL-Proje Dosyası2.13 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

52
checked on Jan 13, 2025

Download(s)

28
checked on Jan 13, 2025

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.