Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.11779/1674
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Melike Acar | - |
dc.contributor.author | Sarıkaya, Hülya | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T11:21:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-14T11:21:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Sarıkaya, H. (2021). Hikaye Anlatımının ve Hikayeleştirmenin Öğrenme Süreçlerine ve Çocuğun Bilişsel Gelişimine Etkileri. MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Öğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programı. ss. 1-38 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.11779/1674 | - |
dc.description.abstract | ... | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Dil ve Kültür Edinimi, Dinleme Becerisi, Hikaye Anlatıcılığı, Hikayeleştirme | en_US |
dc.title | Hikaye anlatımının ve hikayeleştirmenin öğrenme süreçlerine ve çocuğun bilişsel gelişimine etkileri | en_US |
dc.title.alternative | The effects of storytelling and storifying on learning processes and child's cognitive enhancement | en_US |
dc.type | Master's Degree Project | en_US |
dc.relation.publicationcategory | YL-Bitirme Projesi | en_US |
dc.identifier.startpage | 1-38 | en_US |
dc.department | Öğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programı | en_US |
dc.institutionauthor | Hülya Sarıkaya | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.openairetype | Master's Degree Project | - |
Appears in Collections: | SBE, Yüksek Lisans, Proje Koleksiyonu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SBE_ÖğrenmeBilimleri_HülyaSarıkaya.pdf | YL-Proje Dosyası | 2.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.