Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/1674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMelike Acar-
dc.contributor.authorSarıkaya, Hülya-
dc.date.accessioned2021-12-14T11:21:12Z
dc.date.available2021-12-14T11:21:12Z
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationSarıkaya, H. (2021). Hikaye Anlatımının ve Hikayeleştirmenin Öğrenme Süreçlerine ve Çocuğun Bilişsel Gelişimine Etkileri. MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Öğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programı. ss. 1-38en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11779/1674-
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherMEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDil ve Kültür Edinimi, Dinleme Becerisi, Hikaye Anlatıcılığı, Hikayeleştirmeen_US
dc.titleHikaye anlatımının ve hikayeleştirmenin öğrenme süreçlerine ve çocuğun bilişsel gelişimine etkilerien_US
dc.title.alternativeThe effects of storytelling and storifying on learning processes and child's cognitive enhancementen_US
dc.typeMaster's Degree Projecten_US
dc.relation.publicationcategoryYL-Bitirme Projesien_US
dc.identifier.startpage1-38en_US
dc.departmentÖğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programıen_US
dc.institutionauthorHülya Sarıkaya-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeMaster's Degree Project-
Appears in Collections:SBE, Yüksek Lisans, Proje Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SBE_ÖğrenmeBilimleri_HülyaSarıkaya.pdfYL-Proje Dosyası2.13 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Jun 26, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.