Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.11779/2345
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Akcan, Sumru | - |
dc.contributor.author | Pekkan, Zelha Tunç | - |
dc.contributor.author | Akar, Gülseren Karagöz | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-08T16:52:58Z | - |
dc.date.available | 2024-09-08T16:52:58Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.issn | 1305-3515 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.11779/2345 | - |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.17051/ilkonline.2019.612200 | - |
dc.identifier.uri | https://search.trdizin.gov.tr/en/yayin/detay/331758/uygulamada-okulda-universite-modeli-ogretmen-egitimine-katkilari | - |
dc.description.abstract | \"Okulda Üniversite\" modeli altı boyutlu bir sistem olarak, akademisyenlerin sahada öğretmenlik yapmasınınyanısıra öğretmen eğitimine ilişkin bütün unsurları içerecek şekilde tasarlanmıştır (Özcan, 2013). Bu model,MEF Üniversitesi ve Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğretim üyeleri tarafından dezavantajlı bir ilkokul veortaokulda uygulanmıştır. Bu çalışmada üç farklı deneyim incelenmektedir: matematik öğretmenliğine girişdersi kapsamında öğretmen adaylarının kazanımları, matematik eğitimcisi bir akademisyenin 6. Sınıf matematikdersi kapsamında öğretmenlik yaparak elde ettiği kazanımlar ve staj yapan son sınıf İngilizce öğretmen adaylarıve öğretim üyesi tarafından ilkokul 3. sınıfın İngilizce dersinde yürütülen öğretim konusunda bilgi verilmektedir.Bu farklı deneyimlerde gözlemlenen ve yaşanan zorluklar ve bu zorlukları aşmak için yaratılan yaklaşımlarpaylaşılmaktadır. Son olarak Okulda Üniversite modelinin okul üniversite işbirliğine sağlayacağı katkılartartışılmıştır. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.relation.ispartof | İlköğretim Online (elektronik) | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Matematik | en_US |
dc.subject | Eğitim araştırmaları | en_US |
dc.title | Uygulamada Okulda Üniversite Modeli: Öğretmen Eğitimine Katkıları | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.doi | 10.17051/ilkonline.2019.612200 | - |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.identifier.endpage | 32 | en_US |
dc.identifier.startpage | 17 | en_US |
dc.identifier.issue | 3 | en_US |
dc.identifier.volume | 18 | en_US |
dc.department | Mef University | en_US |
dc.identifier.trdizinid | 331758 | en_US |
item.grantfulltext | none | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.openairetype | Article | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
Appears in Collections: | TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
CORE Recommender
SCOPUSTM
Citations
1
checked on Nov 23, 2024
Page view(s)
70
checked on Nov 18, 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.