Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.11779/2415
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Bekmezci, İlker | - |
dc.contributor.author | Eroğlu, Eray | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T19:54:03Z | - |
dc.date.available | 2024-11-05T19:54:03Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=usXiZIM9Lp0wk-YzRoaT-wnmKc8S7XUBYFMY7O3mztstUU52rZCDQ7EMEu3TGji4 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.11779/2415 | - |
dc.description.abstract | Etkili bir parti düzenlemenin temel unsurlarını incelemekte ve başarılı bir etkinliğin düzenlenmesi için gereken ekipmanları ve bu bileşenlerin nasıl koordine edilip bir bütün halinde çalışabileceğini bu tez kapsamında araştırılmış ve geliştirilmiştir. Bu bağlamda, özellikle eğlence cihazları arasındaki koordinasyon ve iletişimin önemi üzerinde durulmaktadır. Bununla birlikte Nesnelerin Web'i (WoT) paradigması üzerinden parti organizasyonuna entegrasyonunun nasıl uygulanabileceğini gösterilmektedir. WoT, nesnelerin interneti üzerinden fiziksel cihazların birbirleriyle iletişim kurmasına ve etkileşimde bulunmasına olanak sağlayan bir iletişim ağıdır. Bu tez, WoT'un parti organizasyonunda nasıl kullanılabileceğini ve eğlence unsurlarının koordinasyonunu ve senkronizasyonunu artırmak için nasıl bir araç olabileceğini ortaya koymaktır. Bu çalışmanın bir diğer amacı da, parti organizasyonu için temel ekipmanların belirlenerek son kullanıcılar tarafından gerekli isteklerin uygulanmasıdır. Hangi cihazların gerekliliği, bu cihazların fonksiyonları ve nasıl entegre edilebilecekleri gibi konular detaylı bir şekilde titizlikle ele alınmaktadır. WoT'un gelişen alanına ve dinamik, etkileşimli ortamlardaki potansiyel uygulamalara katkı sağlamayı amaçlamaktadır. Partiler gibi sosyal etkileşim odaklı etkinliklerde WoT'un nasıl kullanılabileceğini anlamak, bu alandaki araştırmalara yeni bir perspektif kazandırarak literatüre yeni projeleri kazandırabilir. | - |
dc.description.abstract | This thesis focuses on the equipment needed to throw a successful party and how to coordinate and synchronize these components seamlessly. It also explores the integration of the Web of Things (WoT) paradigm into party organization to improve coordination and communication between entertainment devices. The research aims to provide a detailed description of the necessary equipment and presents innovative applications of the WoT paradigm to enhance the coordination and synchronization of entertainment elements. By doing so, this thesis contributes to the evolving field of WoT and its potential applications in dynamic and interactive environments such as parties. | en_US |
dc.language.iso | en | - |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Bilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontrol | - |
dc.subject | Computer Engineering and Computer Science and Control | en_US |
dc.title | A Web of Things System To Control Party Equipment | en_US |
dc.title.alternative | Parti Ekipmanlarını Kontrol Etmek için Bir Nesneler Ağı Sistemi | en_US] |
dc.type | Master Thesis | - |
dc.description.PublishedMonth | Ocak | en_US |
dc.identifier.yoktezid | 884268 | - |
dc.identifier.endpage | 81 | - |
dc.department | MEF Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilişim Teknolojileri Ana Bilim Dalı | en_US |
dc.institutionauthor | Eroğlu, Eray | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | en | - |
item.openairetype | Master Thesis | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
Appears in Collections: | FBE, Yüksek Lisans - Tez Koleksiyonu |
CORE Recommender
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.