Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/2415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBekmezci, İlker-
dc.contributor.authorEroğlu, Eray-
dc.date.accessioned2024-11-05T19:54:03Z-
dc.date.available2024-11-05T19:54:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=usXiZIM9Lp0wk-YzRoaT-wnmKc8S7XUBYFMY7O3mztstUU52rZCDQ7EMEu3TGji4-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11779/2415-
dc.description.abstractEtkili bir parti düzenlemenin temel unsurlarını incelemekte ve başarılı bir etkinliğin düzenlenmesi için gereken ekipmanları ve bu bileşenlerin nasıl koordine edilip bir bütün halinde çalışabileceğini bu tez kapsamında araştırılmış ve geliştirilmiştir. Bu bağlamda, özellikle eğlence cihazları arasındaki koordinasyon ve iletişimin önemi üzerinde durulmaktadır. Bununla birlikte Nesnelerin Web'i (WoT) paradigması üzerinden parti organizasyonuna entegrasyonunun nasıl uygulanabileceğini gösterilmektedir. WoT, nesnelerin interneti üzerinden fiziksel cihazların birbirleriyle iletişim kurmasına ve etkileşimde bulunmasına olanak sağlayan bir iletişim ağıdır. Bu tez, WoT'un parti organizasyonunda nasıl kullanılabileceğini ve eğlence unsurlarının koordinasyonunu ve senkronizasyonunu artırmak için nasıl bir araç olabileceğini ortaya koymaktır. Bu çalışmanın bir diğer amacı da, parti organizasyonu için temel ekipmanların belirlenerek son kullanıcılar tarafından gerekli isteklerin uygulanmasıdır. Hangi cihazların gerekliliği, bu cihazların fonksiyonları ve nasıl entegre edilebilecekleri gibi konular detaylı bir şekilde titizlikle ele alınmaktadır. WoT'un gelişen alanına ve dinamik, etkileşimli ortamlardaki potansiyel uygulamalara katkı sağlamayı amaçlamaktadır. Partiler gibi sosyal etkileşim odaklı etkinliklerde WoT'un nasıl kullanılabileceğini anlamak, bu alandaki araştırmalara yeni bir perspektif kazandırarak literatüre yeni projeleri kazandırabilir.-
dc.description.abstractThis thesis focuses on the equipment needed to throw a successful party and how to coordinate and synchronize these components seamlessly. It also explores the integration of the Web of Things (WoT) paradigm into party organization to improve coordination and communication between entertainment devices. The research aims to provide a detailed description of the necessary equipment and presents innovative applications of the WoT paradigm to enhance the coordination and synchronization of entertainment elements. By doing so, this thesis contributes to the evolving field of WoT and its potential applications in dynamic and interactive environments such as parties.en_US
dc.language.isoen-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontrol-
dc.subjectComputer Engineering and Computer Science and Controlen_US
dc.titleA Web of Things System To Control Party Equipmenten_US
dc.title.alternativeParti Ekipmanlarını Kontrol Etmek için Bir Nesneler Ağı Sistemien_US]
dc.typeMaster Thesis-
dc.description.PublishedMonthOcaken_US
dc.identifier.yoktezid884268-
dc.identifier.endpage81-
dc.departmentMEF Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilişim Teknolojileri Ana Bilim Dalıen_US
dc.institutionauthorEroğlu, Eray-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.languageiso639-1en-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:FBE, Yüksek Lisans - Tez Koleksiyonu
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.