Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSezgin, Ahmet-
dc.contributor.authorEren, Başak-
dc.date.accessioned2019-02-24T21:51:27Z
dc.date.available2019-02-24T21:51:27Z
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationSezgin, A., ve Eren, B. (Temmuz, 2017). Tasarla yap stüdyosu 2017, Dalga Projesi. Arkitera Mimarlık Merkezi Yayını [MEF Üniversitesi Sanat Tasarım ve Mimarlık Fakültesi]en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11779/556-
dc.identifier.urihttp://fada.mef.edu.tr/tr/2017-
dc.identifier.urihttp://www.arkitera.com/proje/8920/dalga-
dc.descriptionYürütücüler: Ahmet Sezgin, Başak Eren MEF Üniversitesi Öğrencileri: Zeki Furkan Sarılıcan, Mehmet Cihat Ayaz, Nursena Dörttaş, Aleyna Ayşe Köksal, Yunus Emre Bağcı, Büşra Ebrar Sayan, Ayşe Bilge Keçebaş, Benan Ataulusoy, İrem Çirpik, Gizem Çongar, Enis Kara, Ahmet Anıl Yapıcı, Nazlım Demir, Elif Erdem, Ezgi Herdem, Emre Yavuz, Erden Erdemir, Cenk Berke Budaken_US
dc.description.abstractProje MEF Üniversitesi Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi 1. sınıf öğrencileri tarafından 3-21 Temmuz tarihlerinde İstanbul Sarıyer Rumelihisarı mahallesinde yer alan Türkan Şoray İlkokulu’nda gerçekleştirildi. Okulun arka bahçesinde konumlanan proje için, çocukların farklı imkanlarda kullanabileceği esnek bir oyun alanı tasarlama fikriyle yola çıkıldı. Dalga; farklı yükselti ve eğimlerde yüzeyler kullanılarak tanımlı olmayan, yaratıcı ve farklı karakterdeki oyunlara ev sahipliği yapabilecek bir oyun alanını hayata geçirmek amacıyla tasarlandı. 2 hafta boyunca MEF Üniversitesi’nde yürütücüler eşliğinde öğrenciler tarafından yoğun bir tasarım sürecinde tasarlanan proje, bu süre sonunda uygulamaya geçilerek gerçekleştirildi. Proje farklı ivmelerle yükselen zeminde koşmak, kaymak, tırmanmak; geniş ve değişen eğimli alanda hareket etmek, grupça oynamak; bu alanlardan daha izole ve az eğimli alanda oturmak, sohbet etmek gibi daha sakin eylemlerle alanı zenginleştirmek gibi akla ilk gelen eylemlerin yanı sıra farklı kotlarda bulunarak farklı ilişkiler kuran bu 3 alanın çocukların yaratıcılığı ile tahmin edilmesi mümkün olmayan daha birçok eyleme ev sahipliği yapması hayal edilerek inşa edilmiştir.en_US
dc.description.sponsorshipTürkan Şoray Uygulama desteği: Sarıyer Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü, Sarıyer Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğüen_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherArkitera Mimarlık Merkezi Yayını [MEF Üniversitesi Sanat Tasarım ve Mimarlık Fakültesi]en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleTasarla yap stüdyosu 2017, dalga projesien_US
dc.title.alternativeTürkan Şoray İlkokulu Arka Bahçe Oyun Alanıen_US
dc.typeProjecten_US
dc.authoridBaşak Eren / 0000-0003-4680-5886-
dc.relation.publicationcategoryOtheren_US
dc.departmentSanat Tasarım ve Mimarlık Fakültesi, Mimarlık Bölümüen_US
dc.institutionauthorSezgin, Ahmet-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeProject-
crisitem.author.dept03.02. Department of Interior Design-
Appears in Collections:İç Mimarlık Bölümü koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2E5A2920.jpg.jpegGörsel Dosyası364.67 kBJPEGThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

4
checked on Jun 26, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.