Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/970
Title: Yeni Nesil Adaptif ve Dijital Platformların Blackboard ile Entegrasyonu ve Ters Yüz Öğrenme'deki (flipped Learning) Önemli Rolü
Authors: Dinçer, Özoran
Keywords: Adaptive LEarning
Flipped Learning
Digital Learning
Source: Ozoran, D. (October 23, 2018). Yeni nesil adaptif ve dijital platformların blackboard ile entegrasyonu ve ters yüz öğrenme'deki (Flipped Learning) önemli rolü. Blackboard Akademik Adaptasyon Günü.
Abstract: Yeni Nesil Adaptif ve Dijital Platformların Blackboard ile Entegrasyonu ve Ters Yüz Öğrenme'deki (Flipped Learning) Önemli Rolü Adaptif ve Dijital Platformlar, kağıda basılı kitaplardan dijital kitaplara yapılan geçişin bir devamı olarak, statik dijital kitaplardan dinamik, interaktif ve adaptif dijital kitaplara geçişin ürünleri olarak karşımıza çıkıyor. Peki bu akıllı kitaplar ders hocalığının, öğretmenliğin ortadan kalkmasını beraberinde getirecek mi? Sunumda MEF Üniversitesi'nde Ocak 2019'da başlattığımız Adaptif ve Dijital Platformların kullanımının yaygınlaştırılması sürecinde karşılaştığımız sorunlar ve ürettiğimiz çözümler üzerinden deneyimlerimizi paylaşacağız.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.11779/970
Appears in Collections:CELT Koleksiyonu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Adapting to Digital and Adaptive Learning at MEF .pdfSunum Dosyası4.81 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

74
checked on Nov 18, 2024

Download(s)

10
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons