| Issue Date | Title | Author(s) |
121 | 2015 | Okulda Üniversite Modeli Çerçevesinde Matematik Öğretimi | Tunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan,Rukiye Didem ; Birgili, Bengi |
122 | 2015 | Okulda Üniversite Modeli Çerçevesinde Matematik Öğretimi: Öğrencilerin Derse Katılımının Artırılması | Tunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa ; Akbal, Kenan; Mermer, Ata |
123 | 2016 | Okulda Üniversite Modeli-temelli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgisini Geliştirme Üzerine Etkisi | Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Rukiye Didem, Taylan; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa |
124 | 2017 | Okulda Üniversite Modeli: Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgisi Gelişiminden Yansımalar | Taylan, Didem; Tunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Birgili, Bengi |
125 | 2017 | Okulda Üniversite Modeli’nin İlk Yıl Uygulamasının Değerlendirilmesi | Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Taylan, Rukiye Didem ; Aydın, Utkun |
126 | 2019 | On Turkey's Missile Defense Strategy: the Four Faces of the S-400 Deal Between Turkey and Russia | Kibaroğlu, Mustafa |
127 | 2024 | Optimal Video Length Effect on Flow Experience and Perceived Learning: a Repeated Measure Experimental Design With Randomization | Demir, Ömer; Birgili, Bengi |
128 | 2014 | Ortadoğu’da Mavi Su Barışı Yüksek Düzeyli Forum | Kibaroğlu, Ayşegül |
129 | 2021 | Ölçüt'e Otantik Bir Bakış: Sınıf İçi Ölçme | Birgili, Bengi |
130 | 2015 | Panelist at the Blue Peace High Level Meeting | Kibaroğlu, Ayşegül |
131 | 2024 | Polarisation and Youth in Turkey: Young People as Gatekeepers or Challengers of Polarisation? | Lüküslü, Demet; Uzun, Begüm |
132 | 2016 | Political Economy and Political Ecology of the Turkish Section of Asi River Basin | Turhan, Etemcan; Kibaroğlu, Ayşegül |
133 | 2015 | Politics of Water Resources Under the Impacts of Climate Change: Turkey and Beyond | Kibaroğlu, Ayşegül |
134 | 2016 | Post-Islamism in Comparative Perspective: Turkey and Tunisia | Saatçioğlu, Beken |
135 | 2022 | A Post-Structuralist Approach To Security: an Analysis of Nato 2022 Strategic Concept | Güleç, Cansu |
136 | 2022 | Power of Discourse in International Relations: Post-Structural Framework | Güleç, Cansu |
137 | 2022 | Preservice Teachers' Math Teaching Anxiety in an Online Laboratory School | Ölmez, İbrahim Burak ; Pekkan, Tunç Zelha; Taylan, Didem; Birgili, Bengi |
138 | 2016 | Problems, Costs and Utility of Keeping Us Nuclear Weapons in Europe: a Turkish Perspective, Presentation Made at the Roundtable on Security Challenges & Nuclear Weapons in Europe | Kibaroğlu, Mustafa |
139 | 2017 | Prof. Dr. Kibaroğlu: Hava Savunma Sistemi Türkiye için Acil İhtiyaç | Kibaroğlu, Mustafa |
140 | 2016 | A Qualitative Analysis of Differential Effect of Multiple-Choice and Open- Ended Questions on Metacognition and Affect | Birgili, Bengi ; Kiraz, E. |