Okulda Ünimodeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği Örneği
No Thumbnail Available
Date
2017
Authors
Tunç-Pekkan, Zelha
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Open Access Color
OpenAIRE Downloads
OpenAIRE Views
Abstract
Okulda Üniversite modelinin 7 boyutu vardır. Daha önce birçok yerde akademesiyenlerin gelişimi, okul- üniversite işbirliğinin nasıl yapıldığına dair çalışmalar Ulusal ve uluslararası konferanslarda sunulmuştur. Okullarla sıkı işbirliği gerektiren bu modelin öğretmen eğitimi konusunda özellikle önerdiği işyerinde, yaparak yaşayarak yapılan eğitim konusunda bir paylaşım daha önce olmamıştır. Üniversitesi matematik öğretmenliği 3. Sınıf öğrencileri 2016-2017 yılında küçük bir grup olarak öğretmen yardımcılığı stajlarını MEF Okullarının ortaokul kısmında tamamlamışlardır. Türkiyedeki diğer staj programlarından farklı olarak 720 saat okulda deneyim kazanmışlardır. panelde, Öğretmen eğitiminin geleceği konusunda fikirler vermesi ve tartışma ortamı yaratması amaçlanmaktadır. Öğretim üyesi (üniversite), matematik öğretmenleri ve yöneticisi(okul) ve öğretmen adaylarının ortaklar olarak ne tür deneyim ve kazanımları olduğu paylaşılacaktır.
Description
##nofultext##
ORCID
Keywords
Turkish CoHE Thesis Center URL
Fields of Science
Citation
Engin, A., Tunç-Pekkan, Z., Işık, M.A., Esmer, M., Kıratlıoğlu, S., Sohtorik, S., & Kılıç, Z. (Kasım 11, 2017). Okulda Üniversite Modeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği Örneği, Eğitimde Gelecek Konferansı 2017
WoS Q
N/A
Scopus Q
N/A
Source
Eğitimde Gelecek Konferansı 2017
Volume
Issue
Start Page
End Page
Google Scholar™
Sustainable Development Goals
6
CLEAN WATER AND SANITATION

8
DECENT WORK AND ECONOMIC GROWTH

13
CLIMATE ACTION

16
PEACE, JUSTICE AND STRONG INSTITUTIONS

17
PARTNERSHIPS FOR THE GOALS
