Predicting Outcomes and Improving Game Models for Football Matches
Loading...
Date
2019
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
MEF Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
Open Access Color
OpenAIRE Downloads
OpenAIRE Views
Abstract
This study is conducted to predict the results of the 2017/2018 English Premier League football matches and show the teams what they should pay attention to in order to win. In this study, classification algorithms are used and the algorithm that gives the best results is applied to real matches. After evaluating the results, some suggestions are made for similar future studies and for the teams to develop their game models.
Bu çalışma 2017 / 2018 yılı İngiltere Premier Ligi futbol maçlarının sonuçlarını tahmin etmek ve takımlara galibiyet almak için nelere dikkat etmelerini göstermek üzere yapılmıştır. Sınıflandırma algoritmaları kullanılan bu çalışmada, en iyi sonucu veren algoritma gerçek maçlar üzerinde uygulanmıştır. Ortaya çıkan sonuçlar değerlendirildikten sonra ilerde yapılacak benzer çalışmalar ve takımların oyun modellerini geliştirmeleri için bazı tavsiyelerde bulunulmuştur.
Bu çalışma 2017 / 2018 yılı İngiltere Premier Ligi futbol maçlarının sonuçlarını tahmin etmek ve takımlara galibiyet almak için nelere dikkat etmelerini göstermek üzere yapılmıştır. Sınıflandırma algoritmaları kullanılan bu çalışmada, en iyi sonucu veren algoritma gerçek maçlar üzerinde uygulanmıştır. Ortaya çıkan sonuçlar değerlendirildikten sonra ilerde yapılacak benzer çalışmalar ve takımların oyun modellerini geliştirmeleri için bazı tavsiyelerde bulunulmuştur.
Description
Keywords
Predicting Sports Competitions, Betting On Football Matches, Classification Algorithms, Spor Karşılaşmaları Tahminleri, Futbol Maçları Üzerine Bahis Yapmak, Sınıflandırma Algoritmaları
Turkish CoHE Thesis Center URL
Fields of Science
Citation
Göçer, M. (2019). Predicting outcomes and ımproving game models for football matches, MEF Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul, Türkiye
WoS Q
N/A
Scopus Q
N/A