Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/1043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRukiye Didem Taylan-
dc.date.accessioned2019-04-09T13:04:26Z
dc.date.accessioned2019-04-09T15:14:46Z
dc.date.available2019-04-09T13:04:26Z
dc.date.available2019-04-09T15:14:46Z
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationTaylan, R.D. (2015). Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi. 23(4), ss. 1495-1510.en_US
dc.identifier.issn1300-8811-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11779/1043-
dc.descriptionRukiye Didem Taylan (MEF Author)en_US
dc.description.abstractBu makale üçüncü-sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etmeleri ile ilgili çoklu durum çalışmasından kesitler sunmaktadır. Bu makalede mesleğe yeni başlamış olan iki sınıf öğretmeninin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etme becerilerini kulaklarına takılı taşınabilir kamera aracılığıyla seçtikleri kayıtlar yoluyla inceledim. Derslerden sonra öğretmenlerle yaptığım röportajlar sırasında öğretmenlerin video klipleri neden çektiklerine dair verdikleri bilgiler onların değişik olayları fark ettiğine dair kanıt sundu. çalışmadaki iki öğretmenin de ders sırasında en çok ilgi gösterdiği olaylar öğrencilerin matematiksel düşünmeleri ile ilgiliydi. Bulgular hem öğretmenlerin dikkatini inceleme konusunda geliştirilen araştırma metotları konusunda hem de yeni başlayan öğretmenlerin dikkat becerileri konusunda çıkarımlar içermektediren_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofKastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğretmenlerin fark etme/dikkat becerilerien_US
dc.subjectMatematik öğretimien_US
dc.titleYeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkaten_US
dc.typeArticleen_US
dc.authoridRukiye Didem Taylan / 0000-0002-3851-5662-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.endpage1510en_US
dc.identifier.startpage1495en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.volume23en_US
dc.departmentEğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümüen_US
dc.identifier.trdizinid197240en_US
dc.institutionauthorRukiye Didem Taylan-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeArticle-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.dept04.02. Department of Psychology-
Appears in Collections:İlköğretim Matematik Öğretmenliği Koleksiyonu
TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat.pdfYayıncı Sürümü - Makale344.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

52
checked on Nov 18, 2024

Download(s)

4
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.