Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.11779/1579
Title: | MEF Kütüphane’de pandemi süreci ve sonrasında: Yeni Normal”de kütüphanelerin Rolü “Akademik Kütüphaneler Özelinde Bir Değerlendirme” | Authors: | Çelik, Ramazan | Keywords: | MEF Üniversitesi Covid 19 Coronavirus Eğitim Hibrit Flipped Learning Dijital dönüşüm Kütüphane e-Kaynaklar |
Source: | Celik, R. (21 Ekim – 24 Ekim 2021). MEF Kütüphane’de Pandemi Süreci ve Sonrasında: Yeni Normal”de Kütüphanelerin Rolü “Akademik Kütüphaneler Özelinde Bir Değerlendirme”. GİB21. Gelecek İçin Bilgi Çalıştayı Yeni Normalde Bilgi İhtiyacı, Antalya. | Abstract: | Pandemi süreci ve sonrasında “Yeni Normal”de Kütüphanelerin Rolü" adlı çalışmada MEF üniversitesi yönetimi ve kütüphane'nin yaşadığı zorluklar, edinilen deneyimler, bunların sonucunda alınan karar ve tedbirler anlatılmaktadır. Bu süreçte tedbirler uygulanırlen MEF eğitim modeli olan Flipped Learnin'in "Tersyüz Öğrenim" yanı sıra pandemi ve yeni nomal'de Hibrit eğitim modeli uygulanmaya başlamıştır. Flipped Eğitim modeli ve yapısı gereği dijital içerik kullanımı farklı online erişim platformlarını ilave ederek eğitim hayatına devam etmektedir. Bütün bunların sonucunda kütüphane dijital kaynaklara daha fazla yönelirken online veritabanı ve içeriklerini arttırmaktadır. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.11779/1579 https://gibcalistay.com/2021/tr/ |
Appears in Collections: | COVID-19 Konulu Yayınlar Koleksiyonu Kütüphane Direktörlüğü Koleksiyonu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GIB'21_CALISTAY_Ramazan_CELIK_2021.pdf | Sunum Dosyası | 4.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.