Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.11779/1675
Title: | Tipik Gelişen İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Akranlarının Dışlanmasına Yönelik Değerlendirme ve Yargıları | Other Titles: | Executive typically developing primary school 4th grade students' evaluation on the exclusion of their peers with autism spectrum disorder | Authors: | Çelebi, Hüseyin | Advisors: | … | Keywords: | Kapsayıcı Eğitim, Eğitim Hakkı, Evrensel ve Ahlaki Sorgulama, Sosyal Alan Kuramı | Publisher: | MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü | Source: | Çelebi, Hüseyin (2021). Tipik Gelişen İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Akranlarının Dışlanmasına Yönelik Değerlendirme ve Yargıları . MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Öğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programı. ss. … | Abstract: | ... | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.11779/1675 |
Appears in Collections: | SBE, Yüksek Lisans, Proje Koleksiyonu |
Show full item record
CORE Recommender
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.