Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/1675
Title: Tipik Gelişen İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Akranlarının Dışlanmasına Yönelik Değerlendirme ve Yargıları
Other Titles: Executive typically developing primary school 4th grade students' evaluation on the exclusion of their peers with autism spectrum disorder
Authors: Çelebi, Hüseyin
Advisors: 
Keywords: Kapsayıcı Eğitim, Eğitim Hakkı, Evrensel ve Ahlaki Sorgulama, Sosyal Alan Kuramı
Publisher: MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Source: Çelebi, Hüseyin (2021). Tipik Gelişen İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Akranlarının Dışlanmasına Yönelik Değerlendirme ve Yargıları . MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Öğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programı. ss. …
Abstract: ...
URI: https://hdl.handle.net/20.500.11779/1675
Appears in Collections:SBE, Yüksek Lisans, Proje Koleksiyonu

Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

18
checked on Dec 2, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.