Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.11779/1675
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | … | - |
dc.contributor.author | Çelebi, Hüseyin | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T11:21:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-14T11:21:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Çelebi, Hüseyin (2021). Tipik Gelişen İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Akranlarının Dışlanmasına Yönelik Değerlendirme ve Yargıları . MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Öğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programı. ss. … | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.11779/1675 | - |
dc.description.abstract | ... | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Kapsayıcı Eğitim, Eğitim Hakkı, Evrensel ve Ahlaki Sorgulama, Sosyal Alan Kuramı | en_US |
dc.title | Tipik gelişen ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin otizm spektrum bozukluğu olan akranlarının dışlanmasına yönelik değerlendirme ve yargıları | en_US |
dc.title.alternative | Executive typically developing primary school 4th grade students' evaluation on the exclusion of their peers with autism spectrum disorder | en_US |
dc.type | Master's Degree Project | en_US |
dc.relation.publicationcategory | YL-Bitirme Projesi | en_US |
dc.identifier.startpage | … | en_US |
dc.department | Öğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programı | en_US |
dc.institutionauthor | Hüseyin Çelebi | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.openairetype | Master's Degree Project | - |
Appears in Collections: | SBE, Yüksek Lisans, Proje Koleksiyonu |
CORE Recommender
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.