Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/1675
Title: Tipik gelişen ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin otizm spektrum bozukluğu olan akranlarının dışlanmasına yönelik değerlendirme ve yargıları
Other Titles: Executive typically developing primary school 4th grade students' evaluation on the exclusion of their peers with autism spectrum disorder
Authors: Çelebi, Hüseyin
Advisors: 
Keywords: Kapsayıcı Eğitim, Eğitim Hakkı, Evrensel ve Ahlaki Sorgulama, Sosyal Alan Kuramı
Publisher: MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Source: Çelebi, Hüseyin (2021). Tipik Gelişen İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Akranlarının Dışlanmasına Yönelik Değerlendirme ve Yargıları . MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Öğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programı. ss. …
Abstract: ...
URI: https://hdl.handle.net/20.500.11779/1675
Appears in Collections:SBE, Yüksek Lisans, Proje Koleksiyonu

Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Jun 26, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.