Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/521
Title: Okulda ünimodeli ile okul stajında yaratılan farklar: matematik öğretmenliği örneği
Authors: Engin, Aylin
Tunç-Pekkan, Zelha
Işık, Mehmet Ali
Esmer, Merve
Kıratlıoğlu, Serap
Sohtorik, Simge
Kılıç, Zeynep
Source: Engin, A., Tunç-Pekkan, Z., Işık, M.A., Esmer, M., Kıratlıoğlu, S., Sohtorik, S., & Kılıç, Z. (Kasım 11, 2017). Okulda Üniversite Modeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği Örneği, Eğitimde Gelecek Konferansı 2017
Abstract: Okulda Üniversite modelinin 7 boyutu vardır. Daha önce birçok yerde akademesiyenlerin gelişimi, okul- üniversite işbirliğinin nasıl yapıldığına dair çalışmalar Ulusal ve uluslararası konferanslarda sunulmuştur. Okullarla sıkı işbirliği gerektiren bu modelin öğretmen eğitimi konusunda özellikle önerdiği işyerinde, yaparak yaşayarak yapılan eğitim konusunda bir paylaşım daha önce olmamıştır. Üniversitesi matematik öğretmenliği 3. Sınıf öğrencileri 2016-2017 yılında küçük bir grup olarak öğretmen yardımcılığı stajlarını MEF Okullarının ortaokul kısmında tamamlamışlardır. Türkiyedeki diğer staj programlarından farklı olarak 720 saat okulda deneyim kazanmışlardır. panelde, Öğretmen eğitiminin geleceği konusunda fikirler vermesi ve tartışma ortamı yaratması amaçlanmaktadır. Öğretim üyesi (üniversite), matematik öğretmenleri ve yöneticisi(okul) ve öğretmen adaylarının ortaklar olarak ne tür deneyim ve kazanımları olduğu paylaşılacaktır.
Description: ##nofultext##
URI: http://eme.mef.edu.tr/tr/news.read/id/86
https://hdl.handle.net/20.500.11779/521
Appears in Collections:İlköğretim Matematik Öğretmenliği Koleksiyonu

Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

4
checked on Jun 26, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.