Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.11779/521
Title: | Okulda Ünimodeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği Örneği | Authors: | Engin, Aylin Tunç-Pekkan, Zelha Işık, Mehmet Ali Esmer, Merve Kıratlıoğlu, Serap Sohtorik, Simge Kılıç, Zeynep |
Source: | Engin, A., Tunç-Pekkan, Z., Işık, M.A., Esmer, M., Kıratlıoğlu, S., Sohtorik, S., & Kılıç, Z. (Kasım 11, 2017). Okulda Üniversite Modeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği Örneği, Eğitimde Gelecek Konferansı 2017 | Abstract: | Okulda Üniversite modelinin 7 boyutu vardır. Daha önce birçok yerde akademesiyenlerin gelişimi, okul- üniversite işbirliğinin nasıl yapıldığına dair çalışmalar Ulusal ve uluslararası konferanslarda sunulmuştur. Okullarla sıkı işbirliği gerektiren bu modelin öğretmen eğitimi konusunda özellikle önerdiği işyerinde, yaparak yaşayarak yapılan eğitim konusunda bir paylaşım daha önce olmamıştır. Üniversitesi matematik öğretmenliği 3. Sınıf öğrencileri 2016-2017 yılında küçük bir grup olarak öğretmen yardımcılığı stajlarını MEF Okullarının ortaokul kısmında tamamlamışlardır. Türkiyedeki diğer staj programlarından farklı olarak 720 saat okulda deneyim kazanmışlardır. panelde, Öğretmen eğitiminin geleceği konusunda fikirler vermesi ve tartışma ortamı yaratması amaçlanmaktadır. Öğretim üyesi (üniversite), matematik öğretmenleri ve yöneticisi(okul) ve öğretmen adaylarının ortaklar olarak ne tür deneyim ve kazanımları olduğu paylaşılacaktır. | Description: | ##nofultext## | URI: | http://eme.mef.edu.tr/tr/news.read/id/86 https://hdl.handle.net/20.500.11779/521 |
Appears in Collections: | İlköğretim Matematik Öğretmenliği Koleksiyonu |
Show full item record
CORE Recommender
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.