Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEngin, Aylin-
dc.contributor.authorTunç-Pekkan, Zelha-
dc.contributor.authorIşık, Mehmet Ali-
dc.contributor.authorEsmer, Merve-
dc.contributor.authorKıratlıoğlu, Serap-
dc.contributor.authorSohtorik, Simge-
dc.contributor.authorKılıç, Zeynep-
dc.date.accessioned2019-02-23T22:13:24Z
dc.date.available2019-02-23T22:13:24Z
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationEngin, A., Tunç-Pekkan, Z., Işık, M.A., Esmer, M., Kıratlıoğlu, S., Sohtorik, S., & Kılıç, Z. (Kasım 11, 2017). Okulda Üniversite Modeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği Örneği, Eğitimde Gelecek Konferansı 2017en_US
dc.identifier.urihttp://eme.mef.edu.tr/tr/news.read/id/86-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11779/521-
dc.description##nofultext##en_US
dc.description.abstractOkulda Üniversite modelinin 7 boyutu vardır. Daha önce birçok yerde akademesiyenlerin gelişimi, okul- üniversite işbirliğinin nasıl yapıldığına dair çalışmalar Ulusal ve uluslararası konferanslarda sunulmuştur. Okullarla sıkı işbirliği gerektiren bu modelin öğretmen eğitimi konusunda özellikle önerdiği işyerinde, yaparak yaşayarak yapılan eğitim konusunda bir paylaşım daha önce olmamıştır. Üniversitesi matematik öğretmenliği 3. Sınıf öğrencileri 2016-2017 yılında küçük bir grup olarak öğretmen yardımcılığı stajlarını MEF Okullarının ortaokul kısmında tamamlamışlardır. Türkiyedeki diğer staj programlarından farklı olarak 720 saat okulda deneyim kazanmışlardır. panelde, Öğretmen eğitiminin geleceği konusunda fikirler vermesi ve tartışma ortamı yaratması amaçlanmaktadır. Öğretim üyesi (üniversite), matematik öğretmenleri ve yöneticisi(okul) ve öğretmen adaylarının ortaklar olarak ne tür deneyim ve kazanımları olduğu paylaşılacaktır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofEğitimde Gelecek Konferansı 2017en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleOkulda Ünimodeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği Örneğien_US
dc.typeConference Objecten_US
dc.authoridZelha Tunç Pekkan / 0000-0001-7194-6088-
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentEğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümüen_US
dc.institutionauthorEngin, Aylin-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeConference Object-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:İlköğretim Matematik Öğretmenliği Koleksiyonu
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

32
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.