Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTunç-Pekkan, Zelha-
dc.date.accessioned2019-02-28T13:04:26Z
dc.date.accessioned2019-02-28T11:08:28Z
dc.date.available2019-02-28T13:04:26Z
dc.date.available2019-02-28T11:08:28Z
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationTunç?Pekkan, Z., (2016). 30. Bölüm: Steffe'nin doğal sayılar ve kesir bilgilerinin yapılandırılmasına yönelik öğrenme modeli. (Steffe’s model on children’s construction of natural numbers and fractions). Editörler: E. Bingölbalı, I.O. Zembat, S. Aslan, Matematik Eğitiminde Teorileri. Pegem.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11779/878-
dc.descriptionZelha Tunç Pekkan (MEF Author)en_US
dc.description##nofulltext##en_US
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofPegemen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleSteffe'nin Doğal Sayılar ve Kesir Bilgilerinin Yapılandırılmasına Yönelik Öğrenme Modeli. (steffe’s Model On Children’s Construction Of Natural Numbers And Fractions). Editörler: E. Bingölbalı, I.o. Zembat, S. Aslan, Matematik Eğitiminde Teorilerien_US
dc.typeBook Parten_US
dc.authoridZelha Tunç Pekkan / 0000-0001-7194-6088-
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Ulusalen_US
dc.departmentEğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümüen_US
dc.institutionauthorTunç-Pekkan, Zelha-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeBook Part-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:İlköğretim Matematik Öğretmenliği Koleksiyonu
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

20
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.