Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTunç-Pekkan, Zelha-
dc.date.accessioned2019-02-28T13:04:26Z
dc.date.accessioned2019-02-28T11:08:28Z
dc.date.available2019-02-28T13:04:26Z
dc.date.available2019-02-28T11:08:28Z
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationTunç?Pekkan, Z., (2016). 30. Bölüm: Steffe'nin doğal sayılar ve kesir bilgilerinin yapılandırılmasına yönelik öğrenme modeli. (Steffe’s model on children’s construction of natural numbers and fractions). Editörler: E. Bingölbalı, I.O. Zembat, S. Aslan, Matematik Eğitiminde Teorileri. Pegem.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11779/878-
dc.descriptionZelha Tunç Pekkan (MEF Author)en_US
dc.description##nofulltext##en_US
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofPegemen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleSteffe'nin doğal sayılar ve kesir bilgilerinin yapılandırılmasına yönelik öğrenme modeli. (Steffe’s model on children’s construction of natural numbers and fractions). Editörler: E. Bingölbalı, I.O. Zembat, S. Aslan, matematik eğitiminde teorilerien_US
dc.typeBook Parten_US
dc.authoridZelha Tunç Pekkan / 0000-0001-7194-6088-
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Ulusalen_US
dc.departmentEğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümüen_US
dc.institutionauthorTunç-Pekkan, Zelha-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextnone-
item.languageiso639-1tr-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextNo Fulltext-
item.openairetypeBook Part-
Appears in Collections:İlköğretim Matematik Öğretmenliği Koleksiyonu
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Jun 26, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.