Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.11779/878
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Tunç-Pekkan, Zelha | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-28T13:04:26Z | |
dc.date.accessioned | 2019-02-28T11:08:28Z | |
dc.date.available | 2019-02-28T13:04:26Z | |
dc.date.available | 2019-02-28T11:08:28Z | |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Tunç?Pekkan, Z., (2016). 30. Bölüm: Steffe'nin doğal sayılar ve kesir bilgilerinin yapılandırılmasına yönelik öğrenme modeli. (Steffe’s model on children’s construction of natural numbers and fractions). Editörler: E. Bingölbalı, I.O. Zembat, S. Aslan, Matematik Eğitiminde Teorileri. Pegem. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.11779/878 | - |
dc.description | Zelha Tunç Pekkan (MEF Author) | en_US |
dc.description | ##nofulltext## | en_US |
dc.description.abstract | ... | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.relation.ispartof | Pegem | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | en_US |
dc.title | Steffe'nin Doğal Sayılar ve Kesir Bilgilerinin Yapılandırılmasına Yönelik Öğrenme Modeli. (steffe’s Model On Children’s Construction Of Natural Numbers And Fractions). Editörler: E. Bingölbalı, I.o. Zembat, S. Aslan, Matematik Eğitiminde Teorileri | en_US |
dc.type | Book Part | en_US |
dc.authorid | Zelha Tunç Pekkan / 0000-0001-7194-6088 | - |
dc.relation.publicationcategory | Kitap Bölümü - Ulusal | en_US |
dc.department | Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü | en_US |
dc.institutionauthor | Tunç-Pekkan, Zelha | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.openairetype | Book Part | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
Appears in Collections: | İlköğretim Matematik Öğretmenliği Koleksiyonu |
CORE Recommender
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.