Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/1043
Title: Yeni öğretmenlerin öğrenci düşüncelerine gösterdiği dikkat
Authors: Rukiye Didem Taylan
Keywords: Matematik Öğretimi
Öğretmenlerin Fark Etme/Dikkat Becerileri
Source: Taylan, R.D. (2015). Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi. 23(4), ss. 1495-1510.
Abstract: Bu makale üçüncü-sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etmeleri ile ilgili çoklu durum çalışmasından kesitler sunmaktadır. Bu makalede mesleğe yeni başlamış olan iki sınıf öğretmeninin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etme becerilerini kulaklarına takılı taşınabilir kamera aracılığıyla seçtikleri kayıtlar yoluyla inceledim. Derslerden sonra öğretmenlerle yaptığım röportajlar sırasında öğretmenlerin video klipleri neden çektiklerine dair verdikleri bilgiler onların değişik olayları fark ettiğine dair kanıt sundu. çalışmadaki iki öğretmenin de ders sırasında en çok ilgi gösterdiği olaylar öğrencilerin matematiksel düşünmeleri ile ilgiliydi. Bulgular hem öğretmenlerin dikkatini inceleme konusunda geliştirilen araştırma metotları konusunda hem de yeni başlayan öğretmenlerin dikkat becerileri konusunda çıkarımlar içermektedir
Description: Rukiye Didem Taylan (MEF Author)
URI: https://hdl.handle.net/20.500.11779/1043
ISSN: 1300-8811
Appears in Collections:İlköğretim Matematik Öğretmenliği Koleksiyonu
TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat.pdfYayıncı Sürümü - Makale344.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

4
checked on Jun 26, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.