Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.11779/1043
Title: | Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat | Authors: | Rukiye Didem Taylan | Keywords: | Öğretmenlerin fark etme/dikkat becerileri Matematik öğretimi |
Source: | Taylan, R.D. (2015). Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi. 23(4), ss. 1495-1510. | Abstract: | Bu makale üçüncü-sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etmeleri ile ilgili çoklu durum çalışmasından kesitler sunmaktadır. Bu makalede mesleğe yeni başlamış olan iki sınıf öğretmeninin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etme becerilerini kulaklarına takılı taşınabilir kamera aracılığıyla seçtikleri kayıtlar yoluyla inceledim. Derslerden sonra öğretmenlerle yaptığım röportajlar sırasında öğretmenlerin video klipleri neden çektiklerine dair verdikleri bilgiler onların değişik olayları fark ettiğine dair kanıt sundu. çalışmadaki iki öğretmenin de ders sırasında en çok ilgi gösterdiği olaylar öğrencilerin matematiksel düşünmeleri ile ilgiliydi. Bulgular hem öğretmenlerin dikkatini inceleme konusunda geliştirilen araştırma metotları konusunda hem de yeni başlayan öğretmenlerin dikkat becerileri konusunda çıkarımlar içermektedir | Description: | Rukiye Didem Taylan (MEF Author) | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.11779/1043 | ISSN: | 1300-8811 |
Appears in Collections: | İlköğretim Matematik Öğretmenliği Koleksiyonu TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat.pdf | Yayıncı Sürümü - Makale | 344.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
52
checked on Nov 18, 2024
Download(s)
4
checked on Nov 18, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.