Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTunç-Pekkan, Zelha-
dc.contributor.authorAydın, Utkun-
dc.contributor.authorTaylan, Rukiye Didem-
dc.contributor.authorBirgili, Bengi-
dc.contributor.authorÖzcan, Mustafa-
dc.contributor.authorAkbal, Kenan-
dc.contributor.authorMermer, Ata-
dc.date.accessioned2019-02-21T19:44:17Z
dc.date.available2019-02-21T19:44:17Z
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationTunç-Pekkan, Z., Aydın, U., Taylan, R.D., Birgili, B., Özcan, M., Akbal, K., & Mermer, A. (2015). Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimi: öğrencilerin derse katılımının artırılması. Eğitim Reformu Girişimi: Sabancı Üniversitesi.11 Nisan, 2015 [İstanbul]en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11779/435-
dc.description.abstractÇalışmanın amacı, öğrencilere daha fazla olanak sağlayarak Matematik derslerinde tartışma ortamı yaratmak, matematiği sevdirmek, Matematik derslerine duyulan korku ve endişeyi azaltmak ve “Matematik dersinde başarılı olabilirim” düşüncesini aşılamaktır. Bu proje kapsamında dersler için bir tartışma kültürü yaratma programı geliştirilmiş ve uygulanmış, çocuklardan haftalık matematik dersi ile ilgili yansıtıcı düşüncelerini yazdıkları matematik günlükleri istenmiş, ayrıca başarısı düşük ve/veya istekli öğrencilere üniversite öğrencilerinden oluşan bir ekip de birebir ek ders vererek her yönden çocuklar desteklenmiştir. Projede yer alan dört araştırmacı öğretmen ortak haftalık ders planlaması yapıp, bu planları uygulayarak sonrasında ders akışı, içeriği ve sınıf yönetimi hakkında değerlendirme yapmıştır.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSabancı Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEğitim Reformu Girişimi: Sabancı Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOkulda Üniversite Modelien_US
dc.titleOkulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimi: öğrencilerin derse katılımının artırılmasıen_US
dc.title.alternativeEğitimde İyi Örnekler Konferansıen_US
dc.typeConference Objecten_US
dc.authoridBengi Birgili / 0000-0002-2990-6717-
dc.authoridZelha Tunç Pekkan / 0000-0001-7194-6088-
dc.authoridUtkun Aydın / 0000-0002-1380-5911-
dc.authoridRukiye Didem Taylan / 0000-0002-3851-5662-
dc.authoridMustafa Özcan / 0000-0003-3501-0762-
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentEğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümüen_US
dc.institutionauthorTunç-Pekkan, Zelha-
dc.institutionauthorAydın, Utkun-
dc.institutionauthorTaylan, Rukiye Didem-
dc.institutionauthorBirgili, Bengi-
dc.institutionauthorÖzcan, Mustafa-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1en-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeConference Object-
crisitem.author.dept04.02. Department of Psychology-
crisitem.author.dept04.04. Department of Political Science and International Relations-
crisitem.author.dept06.01. Department of Guidance and Psychological Counseling-
Appears in Collections:İngilizce Öğretmenliği Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EIOK2015.pdfSunum Dosyası17.55 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Konferans Kitapçığı.pdfKonferans Kitapçığı562.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

6
checked on Jun 26, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.