Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.11779/435
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Tunç-Pekkan, Zelha | - |
dc.contributor.author | Aydın, Utkun | - |
dc.contributor.author | Taylan, Rukiye Didem | - |
dc.contributor.author | Birgili, Bengi | - |
dc.contributor.author | Özcan, Mustafa | - |
dc.contributor.author | Akbal, Kenan | - |
dc.contributor.author | Mermer, Ata | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-21T19:44:17Z | |
dc.date.available | 2019-02-21T19:44:17Z | |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Tunç-Pekkan, Z., Aydın, U., Taylan, R.D., Birgili, B., Özcan, M., Akbal, K., & Mermer, A. (2015). Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimi: öğrencilerin derse katılımının artırılması. Eğitim Reformu Girişimi: Sabancı Üniversitesi.11 Nisan, 2015 [İstanbul] | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.11779/435 | - |
dc.description.abstract | Çalışmanın amacı, öğrencilere daha fazla olanak sağlayarak Matematik derslerinde tartışma ortamı yaratmak, matematiği sevdirmek, Matematik derslerine duyulan korku ve endişeyi azaltmak ve “Matematik dersinde başarılı olabilirim” düşüncesini aşılamaktır. Bu proje kapsamında dersler için bir tartışma kültürü yaratma programı geliştirilmiş ve uygulanmış, çocuklardan haftalık matematik dersi ile ilgili yansıtıcı düşüncelerini yazdıkları matematik günlükleri istenmiş, ayrıca başarısı düşük ve/veya istekli öğrencilere üniversite öğrencilerinden oluşan bir ekip de birebir ek ders vererek her yönden çocuklar desteklenmiştir. Projede yer alan dört araştırmacı öğretmen ortak haftalık ders planlaması yapıp, bu planları uygulayarak sonrasında ders akışı, içeriği ve sınıf yönetimi hakkında değerlendirme yapmıştır. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Sabancı Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | Eğitim Reformu Girişimi: Sabancı Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Okulda Üniversite Modeli | en_US |
dc.title | Okulda Üniversite Modeli Çerçevesinde Matematik Öğretimi: Öğrencilerin Derse Katılımının Artırılması | en_US |
dc.title.alternative | Eğitimde İyi Örnekler Konferansı | en_US |
dc.type | Conference Object | en_US |
dc.authorid | Bengi Birgili / 0000-0002-2990-6717 | - |
dc.authorid | Zelha Tunç Pekkan / 0000-0001-7194-6088 | - |
dc.authorid | Utkun Aydın / 0000-0002-1380-5911 | - |
dc.authorid | Rukiye Didem Taylan / 0000-0002-3851-5662 | - |
dc.authorid | Mustafa Özcan / 0000-0003-3501-0762 | - |
dc.relation.publicationcategory | Konferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.department | Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü | en_US |
dc.institutionauthor | Tunç-Pekkan, Zelha | - |
dc.institutionauthor | Aydın, Utkun | - |
dc.institutionauthor | Taylan, Rukiye Didem | - |
dc.institutionauthor | Birgili, Bengi | - |
dc.institutionauthor | Özcan, Mustafa | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | en | - |
item.openairetype | Conference Object | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
crisitem.author.dept | 04.02. Department of Psychology | - |
crisitem.author.dept | 04.04. Department of Political Science and International Relations | - |
crisitem.author.dept | 06.01. Department of Guidance and Psychological Counseling | - |
Appears in Collections: | İngilizce Öğretmenliği Koleksiyonu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
EIOK2015.pdf | Sunum Dosyası | 17.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
Konferans Kitapçığı.pdf | Konferans Kitapçığı | 562.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
58
checked on Nov 18, 2024
Download(s)
4
checked on Nov 18, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.