Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.11779/435
Title: Okulda Üniversite Modeli Çerçevesinde Matematik Öğretimi: Öğrencilerin Derse Katılımının Artırılması
Other Titles: Eğitimde İyi Örnekler Konferansı
Authors: Tunç-Pekkan, Zelha
Aydın, Utkun
Taylan, Rukiye Didem
Birgili, Bengi
Özcan, Mustafa
Akbal, Kenan
Mermer, Ata
Keywords: Okulda Üniversite Modeli
Publisher: Sabancı Üniversitesi
Source: Tunç-Pekkan, Z., Aydın, U., Taylan, R.D., Birgili, B., Özcan, M., Akbal, K., & Mermer, A. (2015). Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimi: öğrencilerin derse katılımının artırılması. Eğitim Reformu Girişimi: Sabancı Üniversitesi.11 Nisan, 2015 [İstanbul]
Abstract: Çalışmanın amacı, öğrencilere daha fazla olanak sağlayarak Matematik derslerinde tartışma ortamı yaratmak, matematiği sevdirmek, Matematik derslerine duyulan korku ve endişeyi azaltmak ve “Matematik dersinde başarılı olabilirim” düşüncesini aşılamaktır. Bu proje kapsamında dersler için bir tartışma kültürü yaratma programı geliştirilmiş ve uygulanmış, çocuklardan haftalık matematik dersi ile ilgili yansıtıcı düşüncelerini yazdıkları matematik günlükleri istenmiş, ayrıca başarısı düşük ve/veya istekli öğrencilere üniversite öğrencilerinden oluşan bir ekip de birebir ek ders vererek her yönden çocuklar desteklenmiştir. Projede yer alan dört araştırmacı öğretmen ortak haftalık ders planlaması yapıp, bu planları uygulayarak sonrasında ders akışı, içeriği ve sınıf yönetimi hakkında değerlendirme yapmıştır.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.11779/435
Appears in Collections:İngilizce Öğretmenliği Koleksiyonu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EIOK2015.pdfSunum Dosyası17.55 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Konferans Kitapçığı.pdfKonferans Kitapçığı562.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

58
checked on Nov 18, 2024

Download(s)

4
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.