Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat

Loading...
Thumbnail Image

Date

2015

Authors

Rukiye Didem Taylan

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Journal Issue

Abstract

Bu makale üçüncü-sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etmeleri ile ilgili çoklu durum çalışmasından kesitler sunmaktadır. Bu makalede mesleğe yeni başlamış olan iki sınıf öğretmeninin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etme becerilerini kulaklarına takılı taşınabilir kamera aracılığıyla seçtikleri kayıtlar yoluyla inceledim. Derslerden sonra öğretmenlerle yaptığım röportajlar sırasında öğretmenlerin video klipleri neden çektiklerine dair verdikleri bilgiler onların değişik olayları fark ettiğine dair kanıt sundu. çalışmadaki iki öğretmenin de ders sırasında en çok ilgi gösterdiği olaylar öğrencilerin matematiksel düşünmeleri ile ilgiliydi. Bulgular hem öğretmenlerin dikkatini inceleme konusunda geliştirilen araştırma metotları konusunda hem de yeni başlayan öğretmenlerin dikkat becerileri konusunda çıkarımlar içermektedir

Description

Rukiye Didem Taylan (MEF Author)

Keywords

Öğretmenlerin fark etme/dikkat becerileri, Matematik öğretimi

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

Taylan, R.D. (2015). Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi. 23(4), ss. 1495-1510.

WoS Q

N/A

Scopus Q

N/A

Source

Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Volume

23

Issue

4

Start Page

1495

End Page

1510
Page Views

214

checked on Nov 17, 2025

Downloads

173

checked on Nov 17, 2025

Google Scholar Logo
Google Scholar™

Sustainable Development Goals

SDG data is not available