Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat
Loading...
Date
2015
Authors
Rukiye Didem Taylan
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Open Access Color
OpenAIRE Downloads
OpenAIRE Views
Abstract
Bu makale üçüncü-sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etmeleri ile ilgili çoklu durum çalışmasından kesitler sunmaktadır. Bu makalede mesleğe yeni başlamış olan iki sınıf öğretmeninin öğrencilerin matematiksel düşüncelerini fark etme becerilerini kulaklarına takılı taşınabilir kamera aracılığıyla seçtikleri kayıtlar yoluyla inceledim. Derslerden sonra öğretmenlerle yaptığım röportajlar sırasında öğretmenlerin video klipleri neden çektiklerine dair verdikleri bilgiler onların değişik olayları fark ettiğine dair kanıt sundu. çalışmadaki iki öğretmenin de ders sırasında en çok ilgi gösterdiği olaylar öğrencilerin matematiksel düşünmeleri ile ilgiliydi. Bulgular hem öğretmenlerin dikkatini inceleme konusunda geliştirilen araştırma metotları konusunda hem de yeni başlayan öğretmenlerin dikkat becerileri konusunda çıkarımlar içermektedir
Description
Rukiye Didem Taylan (MEF Author)
ORCID
Keywords
Öğretmenlerin fark etme/dikkat becerileri, Matematik öğretimi
Turkish CoHE Thesis Center URL
Fields of Science
Citation
Taylan, R.D. (2015). Yeni Öğretmenlerin Öğrenci Düşüncelerine Gösterdiği Dikkat. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi. 23(4), ss. 1495-1510.
WoS Q
N/A
Scopus Q
N/A
Source
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Volume
23
Issue
4
Start Page
1495
End Page
1510