Issue Date | Title | Author(s) |
2017 | İpucu: toprak | İnceoğlu, Arda |
2016 | İpucu: para | İnceoğlu, Arda |
2019 | Free(?) space at the 2018 Venice Biennale | Yücel, Şebnem |
2019 | Kriz halinde ve krizleriyle mimarlık eğitim ortamı | Serdar Köknar, Burcu; Avcı, Ozan ; Eren, Başak; Beril, Sarısakal |
2018 | Silivri yoğurthaneleri | Sarısakal, Beril |
2017 | MEF FADA tasarla yap stüdyosu: “içi dışı bir” Türkan Şoray ilkokulu yabancı dil sınıfı | Akın, Tomris ; Bayrak, Sevince ; Temel, Cemal |
2017 | İş üstüne: Türkiye'de mimari maket | Akın, Tomris ; Paşaoğlu, Ali |
2018 | Learning from pedagogical experiments: an alternative reading of architectural design studio | Aydemir, Ayşe Zeynep |
2018 | From ceremony to spectacle: changing perception of hagia Sophia through the night of decree (layla’t-ul kadr) prayer ceremonies | Uğurlu, Ayşe Hilal |
2018 | İpucu: iflas | İnceoğlu, Arda |
2018 | İpucu: ağ | İnceoğlu, Arda |
2019 | İpucu: grid | İnceoğlu, Arda |
2018 | MEF FADA hangar stüdyosu | İnceoğlu, Arda ; Burcu, Serdar Köknar; Derya, Uzal; Eda, Yeyman; Başak, Eren; Egemen, Nardereli |
2018 | Mekan üretimi konvansiyonel şekillerden başka biçimde gerçekleşebilir mi? | İnceoğlu, Arda |
2015 | Criticism as an educational tool in architecture | İnceoğlu, Arda |
2016 | How it emerged that the approach to arts, design, and architecture already contains a flip | İnceoğlu, Arda |