Okulda Üniversite Modeli Çerçevesinde Matematik Öğretimi: Öğrencilerin Derse Katılımının Artırılması
Loading...
Date
2015
Authors
Tunç-Pekkan, Zelha
Aydın, Utkun
Taylan, Rukiye Didem
Birgili, Bengi
Özcan, Mustafa
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Sabancı Üniversitesi
Open Access Color
OpenAIRE Downloads
OpenAIRE Views
Abstract
Çalışmanın amacı, öğrencilere daha fazla olanak sağlayarak Matematik derslerinde tartışma ortamı yaratmak, matematiği sevdirmek, Matematik derslerine duyulan korku ve endişeyi azaltmak ve “Matematik dersinde başarılı olabilirim” düşüncesini aşılamaktır. Bu proje kapsamında dersler için bir tartışma kültürü yaratma programı geliştirilmiş ve uygulanmış, çocuklardan haftalık matematik dersi ile ilgili yansıtıcı düşüncelerini yazdıkları matematik günlükleri istenmiş, ayrıca başarısı düşük ve/veya istekli öğrencilere üniversite öğrencilerinden oluşan bir ekip de birebir ek ders vererek her yönden çocuklar desteklenmiştir. Projede yer alan dört araştırmacı öğretmen ortak haftalık ders planlaması yapıp, bu planları uygulayarak sonrasında ders akışı, içeriği ve sınıf yönetimi hakkında değerlendirme yapmıştır.
Description
Keywords
Okulda Üniversite Modeli
Turkish CoHE Thesis Center URL
Fields of Science
Citation
Tunç-Pekkan, Z., Aydın, U., Taylan, R.D., Birgili, B., Özcan, M., Akbal, K., & Mermer, A. (2015). Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimi: öğrencilerin derse katılımının artırılması. Eğitim Reformu Girişimi: Sabancı Üniversitesi.11 Nisan, 2015 [İstanbul]
WoS Q
N/A
Scopus Q
N/A
Source
Eğitim Reformu Girişimi: Sabancı Üniversitesi
Volume
Issue
Start Page
End Page
Collections
Google Scholar™
Sustainable Development Goals
1
NO POVERTY

2
ZERO HUNGER

3
GOOD HEALTH AND WELL-BEING

5
GENDER EQUALITY

6
CLEAN WATER AND SANITATION

8
DECENT WORK AND ECONOMIC GROWTH

16
PEACE, JUSTICE AND STRONG INSTITUTIONS
