Issue Date | Title | Author(s) |
2021 | İskandinav ceza infaz sisteminin istisnailiği | Özel, İpek |
2021 | Süt ve süt ürünleri sektöründe faaliyet gösteren şirketlerin 3PL (3. Parti Lojistik) kullanım tercihinin satış ve Lojistik departmanlarının çalışma alanları açısından SWOT analizi | Ayaz, Demet |
2021 | Türk iş hukuku hakkında kısa çalışma | Suner, Uğur |
2021 | An examination of the effect of monetary expansion policies implemented by four large central banks after the 2008 global financial crisis and the COVID-19 crisis on developing countries on the example of Turkey | Özbey, Sakine Gülşah |
2021 | Hikaye anlatımının ve hikayeleştirmenin öğrenme süreçlerine ve çocuğun bilişsel gelişimine etkileri | Sarıkaya, Hülya |
2021 | Çocukların kural ve otoriteye yönelik değerlendirmeleri | Düzenli, Neslihan |
2021 | Çocuklardaki yardım etme davranışına yönelik tutumların sosyal alan teorisi kapsamında incelenmesi | Küçükosman, Özge |
2021 | Yedinci sınıflarda teknolojik uygulamalarda zenginleştirilmiş görsel sanatlar dersinin öğrencilerin başarısına etkisi | Akarlı, Tuba |
2021 | Özel bir okulda görev alan öğretmenlerin günlük ders programlarını uygularken GSR (Deri İletkenliği) ile stres seviyelerini etkileyen unsurların incelenmesi | Küçük, Mercan Uzunali |
2021 | Teknolojik uygulamaların yazma becerisi ile yazma tutumu arasındaki ilişkisinin ve öğrenci deneyimlerinin incelemesi | Güzel Özcan, Pınar |
2021 | Tipik gelişen ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin otizm spektrum bozukluğu olan akranlarının dışlanmasına yönelik değerlendirme ve yargıları | Çelebi, Hüseyin |
2021 | Tipik gelişen ortaokul öğrencilerinin otizm spektrum bozukluğu olan akranlarının dışlanmasına yönelik değerlendirme ve yargıları | Sonuç Etkin, Nurcan |
2021 | Eğitim ortamlarında yaratıcı dramanın kullanımı ve yaratıcı dramanın kalıcı öğrenmeye etkisi | Aydın, Nebi |
2021 | Ergenlerde ödül ve ceza algısı | Akagündüz, Berrak |
2021 | Öğretmenlerin eğitim teknolojileri yetkinliklerinin incelenmesi | Vardar, Dilara |
2021 | Coprorate sustainability reporting: An evaluation of Turkish company reports | İyigör, Engin |
2021 | Çocukların toplumsal cinsiyet ve etnisite bağlamlarında akranını oyun grubuna dahil etmeme- dışlamaya yönelik değerlendirmeleri ve gerekçelendirmeleri | Yıldız, Ayşe |
2021 | Yeni nesil öğretmen özellikleri nasıl olmalı? | Özgül, Hatice Beyza |
2021 | Birinci sınıf öğrencilerinin toplumsal cinsiyet kalıp yargıları üzerine sorgulamaları | Öznemli, Esra Tuğçe |
2021 | Tipik gelişen ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin otizmli akranlarının dışlanmasına yönelik değerlendirme ve yargıları | Ayyıldız Atılgan, Fatma Yıldız |