Browsing by Author Aydın, Utkun

Showing results 1 to 20 of 29  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Academicians as Teachers: Nurturing Teaching ExperienceTunç-Pekkan, Zelha ; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun ; Özcan, Mustafa 
2018Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Açılar Konusundaki Hatalarının İncelenmesiTaylan, Rukiye Didem ; Aydın, Utkun 
2023Assessing Mathematical Higher-Order Thinking Skills: an Analysis of Turkish University Entrance ExaminationsAydın, Utkun ; Birgili, Bengi 
2016Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgisinin Sayı Doğrusu Üzerinde Gösterimi İle İlgili Düşünüş Biçimlerinin AraştırılmasıTaylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha ; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun ; Özcan, Mustafa 
2017Bilinçli-farkındalık (mindfulness) Temelli Psiko-eğitim Programının Öğrencilerin Matematik Kaygısı, Tutumları ve Öz Yeterlikleri Üzerindeki EtkisiAydın, Utkun ; Atalay, Zümra ; Bulgan, Gökçe ; Bulgan, Gökçe ; Özgülük, S. Burcu
2017Bilinçli-farkındalık Temelli Öz-yeterlik Ölçeği-yenilenmiş (bföö-y): Türkiye Uyarlama ÇalışmasıTaylan, Rukiye Didem ; Bulgan, Gökçe ; Atalay, Zümra ; Aydın, Utkun 
2016CalculusAydın, Utkun 
2017A Case Study of the Relationship Between Meaning and FormalismAydın, Utkun 
2018Conceptual and Procedural Angle Knowledge: Do Gender and Grade Level Make a Difference?Aydın, Utkun 
2017Çocuklarda Sınav Kaygısı Ölçeği’nin Türkçe UyarlamasıBulgan, Gökçe ; Aydın, Utkun 
2016The Effect of University Within School Model-Based Instruction on 5th Grade Students’ Achievement in FractionsAydın, Utkun ; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha ; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa 
2017Equity in Middle School Students’ Fractional Knowledge: Does School Type Matter in Turkey?Aydın, Utkun ; Tunç-Pekkan, Zelha ; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa 
2018Impacts of a University-School Partnership on Middle School Students' Fractional Knowledge: a Quasiexperimental StudyTunç-Pekka, Zelha ; Özcan, Mustafa ; Birgili, Bengi ; Taylan, Rukiye Didem ; Aydın, Utkun 
2015Improved Business Model Representation of Innovation ConceptsDorantes-Gonzalez, Dante Jorge ; Küçükaydın, Hande ; Özlem, Şirin ; Bulgan, Gökçe ; Aydın, Utkun ; Son Turan, Semen ; Karamollaoğlu, Nazlı ; Teixeira, Frederico Fialho 
2016Improving Fifth Grade Students’ Fractional Knowledge Through University-School PartnershipAydın, Utkun ; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha ; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa 
2016Influence of a Number Line Based Model of Instruction on 5th Grade Students’ Use of Mathematical Language During Clinical InterviewsTaylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha ; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun ; Özcan, Mustafa 
2016Investigating Fifth-Grade Students’ Conceptions of Fractions on the Number LineTaylan, Rukiye Didem ; Tunc-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa 
2015Okulda Üniversite Modeli Çerçevesinde Matematik ÖğretimiTunç-Pekkan, Zelha ; Aydın, Utkun ; Taylan,Rukiye Didem ; Birgili, Bengi 
2015Okulda Üniversite Modeli Çerçevesinde Matematik Öğretimi: Öğrencilerin Derse Katılımının ArtırılmasıTunç-Pekkan, Zelha ; Aydın, Utkun ; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa ; Akbal, Kenan; Mermer, Ata
2016Okulda Üniversite Modeli-temelli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgisini Geliştirme Üzerine EtkisiAydın, Utkun ; Tunç-Pekkan, Zelha ; Rukiye Didem, Taylan; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa