Browsing by Author Aydın, Utkun

Showing results 1 to 20 of 28  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Academicians as teachers: nurturing teaching experienceTunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa 
2018Altıncı sınıf öğrencilerinin açılar konusundaki hatalarının incelenmesiTaylan, Rukiye Didem ; Aydın, Utkun
2023Assessing Mathematical Higher-Order Thinking Skills: An Analysis of Turkish University Entrance ExaminationsAydın, Utkun; Birgili, Bengi 
2016Beşinci sınıf öğrencilerinin kesir bilgisinin sayı doğrusu üzerinde gösterimi İle ilgili düşünüş biçimlerinin araştırılmasıTaylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa 
2017Bilinçli-farkındalık (mindfulness) temelli psiko-eğitim programının öğrencilerin matematik kaygısı, tutumları ve öz yeterlikleri üzerindeki etkisi
2017Bilinçli-Farkındalık Temelli Öz-Yeterlik Ölçeği-Yenilenmiş (BFÖÖ-Y): Türkiye Uyarlama ÇalışmasıBulgan, Gökçe; Taylan, Rukiye Didem ; Aydın, Utkun; Atalay, Zümra 
2016CalculusAydın, Utkun
2017A case study of the relationship between meaning and formalismAydın, Utkun
2018Conceptual and procedural angle knowledge: do gender and grade level make a difference?Aydın, Utkun
2016The effect of university within school model-based instruction on 5th grade students’ achievement in fractionsAydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa 
2017Equity in middle school students’ fractional knowledge: does school type matter in Turkey?Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa 
2018Impacts of a university-school partnership on middle school students' fractional knowledge: a quasiexperimental studyAydın, Utkun; Tunç-Pekka, Zelha ; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa 
2015Improved business model representation of innovation conceptsDorantes-Gonzalez, Dante Jorge; Küçükaydın, Hande ; Özlem, Şirin ; Bulgan, Gökçe; Aydın, Utkun; Son Turan, Semen ; Karamollaoğlu, Nazlı ; Teixeira, Frederico Fialho
2016Improving fifth grade students’ fractional knowledge through university-school partnershipAydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa 
2016Influence of a number line based model of instruction on 5th grade students’ use of mathematical language during clinical interviewsTaylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa 
2016Investigating fifth-grade students’ conceptions of fractions on the number lineTaylan, Rukiye Didem ; Tunc-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa 
2015Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimiTunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan,Rukiye Didem ; Birgili, Bengi 
2015Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimi: öğrencilerin derse katılımının artırılmasıTunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa ; Akbal, Kenan; Mermer, Ata
2016Okulda üniversite modeli-temelli öğretimin 5. sınıf öğrencilerinin kesir bilgisini geliştirme üzerine etkisiAydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Rukiye Didem, Taylan; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa 
2017Okulda üniversite modeli: beşinci sınıf öğrencilerinin kesir bilgisi gelişiminden yansımalarAydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Didem; Birgili, Bengi