Showing results 1 to 20 of 28
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
2016 | Academicians as teachers: nurturing teaching experience | Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa |
2018 | Altıncı sınıf öğrencilerinin açılar konusundaki hatalarının incelenmesi | Taylan, Rukiye Didem ; Aydın, Utkun |
2023 | Assessing Mathematical Higher-Order Thinking Skills: An Analysis of Turkish University Entrance Examinations | Aydın, Utkun; Birgili, Bengi |
2016 | Beşinci sınıf öğrencilerinin kesir bilgisinin sayı doğrusu üzerinde gösterimi İle ilgili düşünüş biçimlerinin araştırılması | Taylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa |
2017 | Bilinçli-farkındalık (mindfulness) temelli psiko-eğitim programının öğrencilerin matematik kaygısı, tutumları ve öz yeterlikleri üzerindeki etkisi | |
2017 | Bilinçli-Farkındalık Temelli Öz-Yeterlik Ölçeği-Yenilenmiş (BFÖÖ-Y): Türkiye Uyarlama Çalışması | Bulgan, Gökçe; Taylan, Rukiye Didem ; Aydın, Utkun; Atalay, Zümra |
2016 | Calculus | Aydın, Utkun |
2017 | A case study of the relationship between meaning and formalism | Aydın, Utkun |
2018 | Conceptual and procedural angle knowledge: do gender and grade level make a difference? | Aydın, Utkun |
2016 | The effect of university within school model-based instruction on 5th grade students’ achievement in fractions | Aydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa |
2017 | Equity in middle school students’ fractional knowledge: does school type matter in Turkey? | Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa |
2018 | Impacts of a university-school partnership on middle school students' fractional knowledge: a quasiexperimental study | Aydın, Utkun; Tunç-Pekka, Zelha ; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa |
2015 | Improved business model representation of innovation concepts | Dorantes-Gonzalez, Dante Jorge; Küçükaydın, Hande ; Özlem, Şirin ; Bulgan, Gökçe; Aydın, Utkun; Son Turan, Semen ; Karamollaoğlu, Nazlı ; Teixeira, Frederico Fialho |
2016 | Improving fifth grade students’ fractional knowledge through university-school partnership | Aydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa |
2016 | Influence of a number line based model of instruction on 5th grade students’ use of mathematical language during clinical interviews | Taylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa |
2016 | Investigating fifth-grade students’ conceptions of fractions on the number line | Taylan, Rukiye Didem ; Tunc-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa |
2015 | Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimi | Tunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan,Rukiye Didem ; Birgili, Bengi |
2015 | Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimi: öğrencilerin derse katılımının artırılması | Tunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa ; Akbal, Kenan; Mermer, Ata |
2016 | Okulda üniversite modeli-temelli öğretimin 5. sınıf öğrencilerinin kesir bilgisini geliştirme üzerine etkisi | Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Rukiye Didem, Taylan; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa |
2017 | Okulda üniversite modeli: beşinci sınıf öğrencilerinin kesir bilgisi gelişiminden yansımalar | Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Didem; Birgili, Bengi |