Browsing by Author Tunç-Pekkan, Zelha

Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Academicians as teachers: nurturing teaching experienceTunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa 
2015An analysis of elementary school children's fractional knowledge depicted with circle, rectangle, and number line representationsTunç-Pekkan, Zelha
2016Beşinci sınıf öğrencilerinin kesir bilgisinin sayı doğrusu üzerinde gösterimi İle ilgili düşünüş biçimlerinin araştırılmasıTaylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa 
2016The effect of university within school model-based instruction on 5th grade students’ achievement in fractionsAydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa 
2022Enhancing prospective mathematics teachers’ noticing skills through online laboratory school activitiesTaylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Ölmez, İbrahim Burak 
2017Equity in middle school students’ fractional knowledge: does school type matter in Turkey?Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa 
2016Improving fifth grade students’ fractional knowledge through university-school partnershipAydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa 
2016Influence of a number line based model of instruction on 5th grade students’ use of mathematical language during clinical interviewsTaylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa 
2016Introduction to mathematics teaching courseTunç-Pekkan, Zelha
2015Mathematical opportunities: noticing and actingTunç-Pekkan, Zelha; Kılıç, Hülya
2016Mathematics education in the context of university within school project (UwS)Tunç-Pekkan, Zelha
2016Mathematics teacher education with university within school model and Flipped classroom techniqueTunç-Pekkan, Zelha
2017Okulda ünimodeli ile okul stajında yaratılan farklar: matematik öğretmenliği örneğiEngin, Aylin; Tunç-Pekkan, Zelha; Işık, Mehmet Ali; Esmer, Merve; Kıratlıoğlu, Serap; Sohtorik, Simge; Kılıç, Zeynep
2015Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimiTunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan,Rukiye Didem ; Birgili, Bengi 
2015Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimi: öğrencilerin derse katılımının artırılmasıTunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa ; Akbal, Kenan; Mermer, Ata
2016Okulda üniversite modeli-temelli öğretimin 5. sınıf öğrencilerinin kesir bilgisini geliştirme üzerine etkisiAydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Rukiye Didem, Taylan; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa 
2017Okulda üniversite modeli: beşinci sınıf öğrencilerinin kesir bilgisi gelişiminden yansımalarAydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Didem; Birgili, Bengi 
2017Okulda üniversite modeli’nin ilk yıl uygulamasının değerlendirilmesiTunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Taylan, Rukiye Didem ; Aydın, Utkun
2016Partitioning, iterating when teaching, and learning fraction addition on number lines. In E. Silver and P. Kenney (Editors) Chapter 17:Izsak, A; Tillema, E; Tunç-Pekkan, Zelha
2016Steffe'nin doğal sayılar ve kesir bilgilerinin yapılandırılmasına yönelik öğrenme modeli. (Steffe’s model on children’s construction of natural numbers and fractions). Editörler: E. Bingölbalı, I.O. Zembat, S. Aslan, matematik eğitiminde teorileriTunç-Pekkan, Zelha