Showing results 1 to 20 of 24
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
2016 | Academicians as Teachers: Nurturing Teaching Experience | Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa |
2015 | An Analysis of Elementary School Children's Fractional Knowledge Depicted With Circle, Rectangle, and Number Line Representations | Tunç-Pekkan, Zelha |
2016 | Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgisinin Sayı Doğrusu Üzerinde Gösterimi İle İlgili Düşünüş Biçimlerinin Araştırılması | Taylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa |
2016 | The Effect of University Within School Model-Based Instruction on 5th Grade Students’ Achievement in Fractions | Aydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa |
2022 | Enhancing Prospective Mathematics Teachers’ Noticing Skills Through Online Laboratory School Activities | Ölmez, İbrahim Burak ; Taylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi |
2017 | Equity in Middle School Students’ Fractional Knowledge: Does School Type Matter in Turkey? | Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa |
2016 | Improving Fifth Grade Students’ Fractional Knowledge Through University-School Partnership | Aydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa |
2016 | Influence of a Number Line Based Model of Instruction on 5th Grade Students’ Use of Mathematical Language During Clinical Interviews | Taylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa |
2016 | Introduction To Mathematics Teaching Course | Tunç-Pekkan, Zelha |
2015 | Mathematical Opportunities: Noticing and Acting | Tunç-Pekkan, Zelha; Kılıç, Hülya |
2016 | Mathematics Education in the Context of University Within School Project (uws) | Tunç-Pekkan, Zelha |
2016 | Mathematics Teacher Education With University Within School Model and Flipped Classroom Technique | Tunç-Pekkan, Zelha |
2017 | Okulda Ünimodeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği Örneği | Engin, Aylin; Tunç-Pekkan, Zelha; Işık, Mehmet Ali; Esmer, Merve; Kıratlıoğlu, Serap; Sohtorik, Simge; Kılıç, Zeynep |
2015 | Okulda Üniversite Modeli Çerçevesinde Matematik Öğretimi | Tunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan,Rukiye Didem ; Birgili, Bengi |
2015 | Okulda Üniversite Modeli Çerçevesinde Matematik Öğretimi: Öğrencilerin Derse Katılımının Artırılması | Tunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa ; Akbal, Kenan; Mermer, Ata |
2016 | Okulda Üniversite Modeli-temelli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgisini Geliştirme Üzerine Etkisi | Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Rukiye Didem, Taylan; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa |
2017 | Okulda Üniversite Modeli: Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgisi Gelişiminden Yansımalar | Taylan, Didem; Tunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Birgili, Bengi |
2017 | Okulda Üniversite Modeli’nin İlk Yıl Uygulamasının Değerlendirilmesi | Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Taylan, Rukiye Didem ; Aydın, Utkun |
2016 | Partitioning, Iterating When Teaching, and Learning Fraction Addition on Number Lines. in E. Silver and P. Kenney (editors) Chapter 17: | Izsak, A; Tillema, E; Tunç-Pekkan, Zelha |
2016 | Steffe'nin Doğal Sayılar ve Kesir Bilgilerinin Yapılandırılmasına Yönelik Öğrenme Modeli. (steffe’s Model On Children’s Construction Of Natural Numbers And Fractions). Editörler: E. Bingölbalı, I.o. Zembat, S. Aslan, Matematik Eğitiminde Teorileri | Tunç-Pekkan, Zelha |