Browsing by Author Tunç-Pekkan, Zelha

Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Academicians as Teachers: Nurturing Teaching ExperienceTunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa 
2015An Analysis of Elementary School Children's Fractional Knowledge Depicted With Circle, Rectangle, and Number Line RepresentationsTunç-Pekkan, Zelha
2016Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgisinin Sayı Doğrusu Üzerinde Gösterimi İle İlgili Düşünüş Biçimlerinin AraştırılmasıTaylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa 
2016The Effect of University Within School Model-Based Instruction on 5th Grade Students’ Achievement in FractionsAydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa 
2022Enhancing Prospective Mathematics Teachers’ Noticing Skills Through Online Laboratory School ActivitiesÖlmez, İbrahim Burak ; Taylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi 
2017Equity in Middle School Students’ Fractional Knowledge: Does School Type Matter in Turkey?Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa 
2016Improving Fifth Grade Students’ Fractional Knowledge Through University-School PartnershipAydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa 
2016Influence of a Number Line Based Model of Instruction on 5th Grade Students’ Use of Mathematical Language During Clinical InterviewsTaylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa 
2016Introduction To Mathematics Teaching CourseTunç-Pekkan, Zelha
2015Mathematical Opportunities: Noticing and ActingTunç-Pekkan, Zelha; Kılıç, Hülya
2016Mathematics Education in the Context of University Within School Project (uws)Tunç-Pekkan, Zelha
2016Mathematics Teacher Education With University Within School Model and Flipped Classroom TechniqueTunç-Pekkan, Zelha
2017Okulda Ünimodeli ile Okul Stajında Yaratılan Farklar: Matematik Öğretmenliği ÖrneğiEngin, Aylin; Tunç-Pekkan, Zelha; Işık, Mehmet Ali; Esmer, Merve; Kıratlıoğlu, Serap; Sohtorik, Simge; Kılıç, Zeynep
2015Okulda Üniversite Modeli Çerçevesinde Matematik ÖğretimiTunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan,Rukiye Didem ; Birgili, Bengi 
2015Okulda Üniversite Modeli Çerçevesinde Matematik Öğretimi: Öğrencilerin Derse Katılımının ArtırılmasıTunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa ; Akbal, Kenan; Mermer, Ata
2016Okulda Üniversite Modeli-temelli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgisini Geliştirme Üzerine EtkisiAydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Rukiye Didem, Taylan; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa 
2017Okulda Üniversite Modeli: Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgisi Gelişiminden YansımalarTaylan, Didem; Tunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Birgili, Bengi 
2017Okulda Üniversite Modeli’nin İlk Yıl Uygulamasının DeğerlendirilmesiTunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Taylan, Rukiye Didem ; Aydın, Utkun
2016Partitioning, Iterating When Teaching, and Learning Fraction Addition on Number Lines. in E. Silver and P. Kenney (editors) Chapter 17:Izsak, A; Tillema, E; Tunç-Pekkan, Zelha
2016Steffe'nin Doğal Sayılar ve Kesir Bilgilerinin Yapılandırılmasına Yönelik Öğrenme Modeli. (steffe’s Model On Children’s Construction Of Natural Numbers And Fractions). Editörler: E. Bingölbalı, I.o. Zembat, S. Aslan, Matematik Eğitiminde TeorileriTunç-Pekkan, Zelha