Showing results 1 to 20 of 24
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
2016 | Academicians as teachers: nurturing teaching experience | Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa |
2015 | An analysis of elementary school children's fractional knowledge depicted with circle, rectangle, and number line representations | Tunç-Pekkan, Zelha |
2016 | Beşinci sınıf öğrencilerinin kesir bilgisinin sayı doğrusu üzerinde gösterimi İle ilgili düşünüş biçimlerinin araştırılması | Taylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa |
2016 | The effect of university within school model-based instruction on 5th grade students’ achievement in fractions | Aydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa |
2022 | Enhancing prospective mathematics teachers’ noticing skills through online laboratory school activities | Taylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Ölmez, İbrahim Burak |
2017 | Equity in middle school students’ fractional knowledge: does school type matter in Turkey? | Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa |
2016 | Improving fifth grade students’ fractional knowledge through university-school partnership | Aydın, Utkun; Birgili, Bengi ; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Rukiye Didem ; Özcan, Mustafa |
2016 | Influence of a number line based model of instruction on 5th grade students’ use of mathematical language during clinical interviews | Taylan, Rukiye Didem ; Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Aydın, Utkun; Özcan, Mustafa |
2016 | Introduction to mathematics teaching course | Tunç-Pekkan, Zelha |
2015 | Mathematical opportunities: noticing and acting | Tunç-Pekkan, Zelha; Kılıç, Hülya |
2016 | Mathematics education in the context of university within school project (UwS) | Tunç-Pekkan, Zelha |
2016 | Mathematics teacher education with university within school model and Flipped classroom technique | Tunç-Pekkan, Zelha |
2017 | Okulda ünimodeli ile okul stajında yaratılan farklar: matematik öğretmenliği örneği | Engin, Aylin; Tunç-Pekkan, Zelha; Işık, Mehmet Ali; Esmer, Merve; Kıratlıoğlu, Serap; Sohtorik, Simge; Kılıç, Zeynep |
2015 | Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimi | Tunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan,Rukiye Didem ; Birgili, Bengi |
2015 | Okulda üniversite modeli çerçevesinde matematik öğretimi: öğrencilerin derse katılımının artırılması | Tunç-Pekkan, Zelha; Aydın, Utkun; Taylan, Rukiye Didem ; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa ; Akbal, Kenan; Mermer, Ata |
2016 | Okulda üniversite modeli-temelli öğretimin 5. sınıf öğrencilerinin kesir bilgisini geliştirme üzerine etkisi | Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Rukiye Didem, Taylan; Birgili, Bengi ; Özcan, Mustafa |
2017 | Okulda üniversite modeli: beşinci sınıf öğrencilerinin kesir bilgisi gelişiminden yansımalar | Aydın, Utkun; Tunç-Pekkan, Zelha; Taylan, Didem; Birgili, Bengi |
2017 | Okulda üniversite modeli’nin ilk yıl uygulamasının değerlendirilmesi | Tunç-Pekkan, Zelha; Birgili, Bengi ; Taylan, Rukiye Didem ; Aydın, Utkun |
2016 | Partitioning, iterating when teaching, and learning fraction addition on number lines. In E. Silver and P. Kenney (Editors) Chapter 17: | Izsak, A; Tillema, E; Tunç-Pekkan, Zelha |
2016 | Steffe'nin doğal sayılar ve kesir bilgilerinin yapılandırılmasına yönelik öğrenme modeli. (Steffe’s model on children’s construction of natural numbers and fractions). Editörler: E. Bingölbalı, I.O. Zembat, S. Aslan, matematik eğitiminde teorileri | Tunç-Pekkan, Zelha |